قدس آنلاین لرستان-شرکت تولیدی صنعتی کفش شهرستان دورود با حضور نماینده مردم شهرستان دورود و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

شرکت تولیدی صنعتی کفش شهرستان دورود افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، مدیر کل فنی وحرفه ای استان لرستان، در حاشیه مراسم افتتاح شرکت تولیدی صنعتی کفش شهرستان دورود، گفت: مجتمع کفش غزال مربوط به‌عنوان یک سرمایه ملی حدود ۱۴ سال در تعطیلی به سر می‌برد که در یک سال و نیم گذشته توانستیم از سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مجوز بالای ۱۰ سال بگیریم که درنهایت ۲۷ خردادماه سوله سازی آن انجام و اکنون شاهد احیاء این تولیدی تحت عنوان کفش ارجی هستیم.

سید فخرالدین رحمانی بابیان اینکه شرکت تولیدی صنعتی کفش شهرستان دورود در حال حاضر با اشتغال‌زایی ۲۰ نفر کار خود را آغاز کرده است،اظهار داشت: این مجتمع تولیدی ظرفیت اشتغال‌زایی ۱۸۰ نفر دارد که در این میان چهار خوشه صنعتی تولیدی مرتبط با همین محصولات در سطح استان لرستان تکثیرشده است.

 وی با تأکید بر اینکه این تولیدی کفش قابلیت اشتغال‌زایی مناسبی دارد، خاطر نشان کرد: سه ماه است که تولیدی کفش شهرستان دورود کار خود را آغاز کرده و محصولات تولیدی خود را برای صادرات خارج از کشور انجام می‌دهد.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای لرستان توسعه مشاغل خانگی را یکی از اهدا ف دولت تدبیر و امید دانست و بیان کرد: امیدواریم با سرمایه در گردش این مجتمع‌ها از طریق وام‌های خوداشتغالی بهره کم بتوانیم به اشتغال‌زایی حوزه مشاغل خانگی کمک کنیم.

وی عنوان کرد: امروز توانستیم از دبیر کارگروه اشتغال ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار، سرمایه در گردش را افزایش دهیم تا بتوانیم از ظرفیت نهایی این تولیدی کفش را به ۱۸۰ نفر اشتغال‌زایی برسانیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.