قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام گفت: در نیمه اول سال جاری بیش از ۵۰۰ هزار تبعه خارجی در استان ایلام تردد داشته اند.

تردد بیش از ۵۰۰ هزار تبعه خارجی در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، مهرداد جهانی با بیان اینکه در شش ماهه اول سال جاری 573 هزار و 793 مسافر در استان جابجا شده اند، اظهارداشت: این مسافران از طریق ناوگان های تحت پوشش، شرکت ها و موسسات حمل و نقل و پایانه های مسافری استان و در قالب 82 هزار و 824 سفر جابجا شده اند.

وی با اشاره به اینکه در نیمه اول سال جاری ورود 471 هزار مسافر به استان که 274 هزار و 464 نفر از آنها اتباع خارجی بوده اند، ثبت شده است، افزود: همچنین در همین مدت، 376 هزار و 658 مسافر که از این تعداد 232 هزار و 501 نفر خارجی بوده اند از استان ایلام خروج داشته که در مجموع بیش از 500 هزار تبعه خارجی در نیمه اول سال جاری در استان تردد داشته اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان ایلام میزان سفر حمل بار در شش ماهه اول سال جاری، 92 هزار و 142 سفر با تناژ یک میلیون و 440 هزار تن عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: در حوزه صادرات نیز یک هزار و 695 دستگاه کامیون با تناژ 47 میلیون و 700 هزار کیلوگرم لبنیات، میوه جات، مرغ، گاز اکسیژن و گازوییل در مرز بین المللی مهران تردد داشته اند.

مهرداد جهانی بیان داشت: بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده ای صورت می گیرد که این بخش داری قابلیت ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.