قدس آنلاین: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: همانگونه که در هیئات مذهبی برای افراد میانسال و بزرگسال برنامه‌های مذهبی و فرهنگی اجرا می‌شود، برای کودکان و نوجوانان نیز باید اینگونه باشد.

کودکان و نوجوانان هم باید از برنامه های مذهبی سهم داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمود فقیهی در اولین دوره تربیت مربّی کودک هیئات مذهبی با بیان اینکه 30 درصد جمعیت حاضران در هیئات مذهبی را کودکان تشکیل داده‌اند، افزود: آموزش از سنین کودکی در وجود انسان نقش می‌بندد و هر چه را می‌شنود و می‌بیند پایه استدلال‌های بعدی او می‌شود و لذا اگر بخواهیم جامعه آینده ما اصلاح شود، باید تربیت دینی را از سنین کودکی شروع کنیم و به آن اهمیت بدهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به اینکه در هیئات مذهبی کمتر به کودکان و نوجوانان توجه شده و بیشتر برنامه‌های هیئت بر محور افراد میانسال به بالا برنامه‌ریزی می‌شود، گفت: مدیران تشکل‌های دینی و هیئات مذهبی باید بدانند که کودکان و نوجوانان نیز در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی سهم دارند.

وی بیان کرد: این اداره کل در خصوص مسائل آموزشی اقشار مختلف گام‌هایی برداشته است، افزود: در این نگاه برخی از اقشار به دلیل شرایط سنی و شغلی مورد توجه خاص بوده‌اند و لذا آموزش مدیران و ارکان هیئات مذهبی به دلیل گستره آن مد نظر قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.