قدس آنلاین: مدیر کل شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اعزام ۹۰۰مبلغ به مساجد استان همزمان با اغازماه محرم خبر داد.

اعزام ۹۰۰مبلغ به مساجد خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، حجت السلام علی خادمی در همایش طلایه داران تبلیغ اظهار داشت:طی محرم سال جاری 900مبلغ بومی وغیر بومی به نقاط مختلف استان اعزام خواهد شد.

وی با تاکید بر مدیریت بر عزاداری در ایام محرم گفت:هم اکنون عزاداری ها به خیمه وچادر های سطح شهر کشیده شده که به عنوان یک افت باید مدیریت شود.

وی باذکر این که مداحان از سخنرانی بدون مستند پرهیز کنندگفت:باید در صورتی که در عزاداری ها سخنی یا مطلبی بدون مستند گفته شود با رعایت اخلاق جلوی ان گرفته شود.

وی با اشاره به واقعه عاشورا و کربلا برای نسل جوان افزود:باید در این ایام ابعاد امر به معروف و نهی از منکر برای مردم به ویژه جوانان توضیح داده شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در این همایش نیز اظهار داشت:با توجه به انجام طرح سنجش سرمایه اجتماعی در کشور واستان باید نقاط ضعف موجود در این طرح شناسایی وبر روی ان کار شود.

محمد رحیم نوروزیان ادامه داد:باید مسئولان ودستگاه های اجرایی در حوزه ی افزایش عمومی ورعایت ارزش های اخلاقی در جامعه تلاش کنند.

امام جمعه خراسان شمالی نیز بیان کرد: در اسلام به اخلاق توجه بسیاری شده است یکی از زیباترین خلق در انسان اخلاق نیکوست که باید به ان اهمیت بدهیم.

حجت السلام یعقوبی عنوان کرد:اخلاق ظرف دین است اگر بخواهیم قابل استفاده باشد باید در اسلام به مظروف بودن ان توجه کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد:باید در همه ی عرصه تواضع داشته باشیم حریم بین افراد را نگه داریم که این ها همه شامل اخلاق پسندیده می باشد اگر اخلاق نباشداین امر فایده ای ندارد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.