قدس آنلاین:دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد گفت: مجموعه پلیس راهور نماد حاکمیت برقراری امنیت در جاده ها هستند.

پلیس راهور نماد حاکمیت برقراری امنیت در جاده ها هستند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، "مسلم محمدیاران" در آئین تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه کارکنان پلیس راهور وظایف سنگینی بر عهده دارند، گفت: این نیرو تأثیر بسزایی در کاهش جرائم، بخصوص جرائم تصادفات در جامعه دارند.

وی اخلاق مداری، رعایت قانون توسط کارکنان پلیس و آموزش فرهنگ قانونمداری به مردم را از وظایف مجموعه پلیس راهور دانست و افزود: با نظارت و مدیریت صحیح می توانیم نارضایتی مردم را در این حوزه کاهش دهیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بجنورد از زحمات بی وقفه و شبانه روزی کارکنان نیروی انتظامی در برقراری امنیت استان قدردانی کرد و اظهارداشت:حضور به موقع پلیس، نصب دوربین های کنترل سرعت و حضور گشت های محسوس و نامحسوس تأثیر بسزایی در کاهش تصادفات در محورهای استان بخصوص محور بجنورد به جنگل گلستان دارد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز به تعابیر مقام معظم رهبری از نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: بنابه تعبیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای که این نیرو باعث اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است باید قدردان این موقعیت و جایگاه باشیم و با خدمت صادقانه وظیفه و مأموریت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

سردار"علیرضا مظاهری" ارتباط نزدیک مردم با نیروی انتظامی را از نعمت های خداوند دانست و افزود: ما باید قدردان این نعمت باشیم و هر آنچه که در توان داریم در راه خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم هزینه کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه واگذاری مشاغل در نیروی انتظامی براساس شایسته سالاری انجام می شود، اظهار داشت: داشتن تقوا و امانتداری از ویژگی های مومنان و از نشانه های ایمان افراد است.

وی با اشاره به اینکه امانتداری در نزد همه ادیان ارزشمند است، تصریح کرد: ما در هر پست و درجه ای که هستیم باید تقوا و امانت داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

سردار"مظاهری" در پیش بودن ایام ماه محرم اشاره کرد و افزود: ماه محرم ماه شجاعت، بردباری، صبر و مقاومت در برابر افرادی است که در مقابل امام خود ایستادند و نتیجه خیانت آن زمان امروز به وجود آمدن گروه های تکفیری داعش است که با نام اسلام هر جنایتی را مرتکب می شوند.

حجت الاسلام"مهدوی پور" رئیس دانشکده علوم قرآنی استان خراسان شمالی نیز ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم بدترین منکر را انحراف در امامت و برترین معروف را اقامه امامت و حاکمیت ائمه معصوم دانست و گفت: قیام امام حسین در واقع برگرداندن جایگاه امامت به اصل خود بود.

وی با بیان اینکه امروز سند عمل ما ولایت ما است، افزود: امروز خدارو شکر می کنیم که توفیق خدمت به دین، نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه (مدظله العالی) و مردم را به ما داده است.

در این مراسم از زحمات 31 ساله سرهنگ مهدی اسماعیلی تقدیر و به جای ایشان سرهنگ رحمان اسپیدکار به سمت رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان منصوب شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.