قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: همه مراکز درمان دارویی و اقامتی معتادان استان بطور مستمر از نظر بهداشتی مورد رصد قرار می گیرند.

رصد مستمر مراکز درمان دارویی و اقامتی معتادان ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در نشست شورای هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر، با بیان اینکه هیچ مرکز غیر مجاز درمان معتادان در استان وجود ندارد، اظهارداشت: خوشبختانه اعضای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نظارت مناسبی بر مراکز درمان داشته و نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه اشتغال بهبودیافتگان از مهمترین نیازهای جامعه است، افزود: به کارفرمایانی که زمینه اشتغال بهبودیافتگان از معضل اعتیاد را فراهم کنند، تسهیلات قرض الحسنه به ازای هر فرد 70 میلیون ریال پرداخت می شود، ولی این کارفرمایان باید بیمه این افراد را نیز پرداخت کنند.

استاندار ایلام به رصد مستمر مراکز درمانی دارویی و اقدامتی معتادان ایلام اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: نباید مراکز اقامتی برای افراد بهبود یافته به مرکز نشر اعتیاد تبدیل شوند و رعایت بهداشت و تلاش برای سلامت جسمی و روحی و تغذیه مناسب از ضرورتهایی است که باید در این مراکز رعایت و تحت نظارت باشد.

امضای تفاهم نامه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با کارفرمایان

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام نیز در این نشست گفت: دستگاه هایی که می خواهند به بهبودیافتگان تسهیلات ارایه دهند، باید از طریق کمیته اشتغال بهبودیافتگان شورای هماهنگی اقدام کنند.

رضا صادقیان نیز در این نشست از ساماندهی همه اعتبارات حوزه اشتغال بهبودیافتگان در استان خبر داد و اظهارداشت: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمادگی دارد با کارفرمایانی که زمینه اشتغال بهبودیافتگان را فراهم کنند، توافق نامه همکاری امضا کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.