۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۲
کد خبر: 316013

تیم فوتبال امید ایران که خود را برای حضور در مرحله نهایی انتخابی المپیک آماده می‌کند در دیدار فینال بازیهای غرب آسیا برابر سوریه به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دهد.

تیم فوتبال امید ایران قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش قدس آنلاین، دیدار فینال مسابقات فوتبال غرب آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امروز چهارشنبه بین تیم های ایران و سوریه در ورزشگاه لخویا شهر دوحه قطر برگزار شد که در پایان ایران با نتیجه ۲ بر صفر برابر حریف به پیروزی رسید. علیرضا نقی‌زاده(۵۸) و ارسلا مطهری(۸۰) برای ایران گل زدند.

محمد خاکپور در این دیدار تیمش را با ترکیب محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، محمد دانشگر، رضا علیاری، علی عبدالله زاده، علی کریمی، علیرضا نقی زاده، ماهان رحمانی(۷۸ احسان پهلوان)، حسین فاضلی(۴۶ میلاد محمدی)، رضا کرملا چعب(۸۸ شاهین ثاقبی) و ارسلان مطهری به میدان فرستاد.

در نیمه اول دو تیم تلاش زیادی کردند تا بتوانند به گل برسند اما موقعیت های آنها آنقدر خطرناک نبود که دروازه ها را تهدید کند. البته در دقیقه ۱۷ این دیدار سوریه در موقعیت آفساید به گل رسید که داور آن را نپذیرفت و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتبال امید ایران در نیمه دوم شروع بهتری داشت و در دقیقه ۵۸  علیرضا نقی زاده از روی خط محوطه جریمه با شوتی محکم دروازه سوریه را باز کرد تا ایران با برتری به بازی ادامه دهد. بعد از این گل شاگردان خاکپور به فکر حفظ نتیجه و استفاده از ضد حملات بودند و سوری ها تلاش کردند تا گل خورده را جبران کنند.

در دقیقه ۷۹ سوری ها می توانستند به گل برسند اما شوت محکم بازیکن این تیم که از زاویه بسته نواخته شد را اخباری به کرنر فرستاد.

یک دقیقه بعد از این صحنه تیم ایران به گل دوم دست پیدا کرد تا شاگردان خاکپور دقایق پایانی بازی را با خیالی آسوده تر سپری کند. در دقیقه ۸۰ نفوذ خوب میلاد محمدی از جناح چپ و ارسال رو به جلو را ارسلان مطهری دروازه سوریه را برای دومین بار باز کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.