با حضور ۲۵۰ فعال صنعت طلا و جواهر کشور سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر کشور در مشهد برگزار شد

سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر کشور در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس آنلاین، با حضور 250 فعال صنعت طلا و جواهر کشور سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر کشور صبح امروز در هتل همای شماره ۲ مشهد برگزار شد.

در حاشیه این کنفرانس حسن صادقی سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر  کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: سومین دوره کنفرانس آموزشی مدیریت نوین در صنعت طلا و جواهر با حضور 250 نفر از فعالان این حوزه در سراسر کشور در هتل همای شماره دو مشهد برگزار شد.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر کشور با اشاره به برگزاری 5 کلاس تخصصی در این دوره، خاطرنشان کرد: در این مراسم اساتید برجسته دانشگا‌ه‌ها و کارشناسان حوزه طلا و جواهر پیرامون 5 موضوع آموزش، تولید، ساخت، طراحی و فروش طلا و جواهر کلاس‌های خود را برگزار کردند.

صادقی تصریح کرد: در این دوره یک روزه به بحث‌هایی همچون ارتقاء سطح کیفی و مدیریتی طلا و جواهر، آموزش عیار طلا، فروش طلا در بازارهای خارجی و طراحی و ساخت جدیدترین مدل‌ها و نمونه‌ها پرداخته شد.

دبیر اجرایی سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر  کشور با اشاره به برگزاری این دوره‌ها در فاصله زمانی کوتاه‌تر گفت: این دوره‌های آموزشی به صورت سالانه برگزار می‌شود و درخواستمان از مسئولان امر این است که این دوره‌ها به صورت فصلی برگزار شود.

صادقی افزود: سطح کیفی سومین کنفرانس آموزش مدیریت نوین صنعت طلا و جواهر بسیار بالا بود و به دلیل همکاری بسیار خوبی که تمامی مجموعه‌های مرتبط با صنعت طلا و جواهر در برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم داشتند، دیگر شاهد مشکلاتی که در دوره‌های پیش مشاهده می‌شد نبودیم.

محمدمهدی هاجری از فعالان صنعت طلا و جواهر در مشهد گفت: برگزاری این دوره‌ها بسیار مؤثر بوده و حتی اگر این دوره‌ها بیشتر و با شرایط ساده‌تر برگزار شود موجب استقبال بهتر و بیشتر هم می‌شود.

وی افزود: هرچه‌قدر که سطح آگاهی در کسب و کار مدرن بالا برود به همان اندازه می‌تواند تأثیرگذار باشد.

هاجری خاطرنشان کرد: نیازمند برگزاری آموزش‌هایی در حوزه‌های مختلف صنعت طلا و جواهر هستیم تا شاهد افزایش سطح آکگاهی فعالان این صنعت باشیم و پیشنهاد من به مسئولان مربوطه برگزاری فصلی و یا حتی ماهانه این دوره‌های آموزشی استف زیرا برگزاری دوره سالانه کاربرد چندانی ندارد و باید همچون سایر حوزه‌ها در صنعت طلا و جواهر هم همانند دیگر کشورهای دنیا به‌‍روز باشیم.

زهرا کریمی از فعالان صنعت طلا و جواهر در تهران تصریح کرد: عمده‌ترین مشکل فعالان این صنف مالیات برارزش افزوده و عدم حمایت مطلوب از تولیدکنندگان  این بخش بوده است.

وی بیان کرد: صنعت طلا و جواهر یکی از صنایع مهم در کشور بوده و از مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت درخواست حمایت مطلوب‌‎تر را از فعالان این صنعت داریم.

کریمی گفت: صنعت طلا و جواهر در ایران دارای جایگاه مناسبی در سطح دنیا بوده و در سطح کشور هم تهران، اصفهان، یزد و مشهد برترین‌های این صنعت هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.