به گزارش قدس آنلاین، مهدی ابراهیمی در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای متناسب کردن چهره شهر با ایام محرم الحرام فضاسازی های مختلف در شهر مشهد انجام شده است.
وی با اشاره به طراحی و توزیع 800 برچسب با مضمون محرم و عاشورا بین خودروهای سواری گفت: برپایی 800 ایستگاه صلواتی در نقاط مختلف شهر و توزیع بیش از هزار شابلون طراحی مفهومی بین ایستگاه ها، تشکل ها و هیات های مذهبی از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان در ایام محرم و صفر است.
ابراهیمی اظهار کرد: همچنین در این ایام 33 بیلبورد شهری و 90 سازه با جملات مفهومی عاشورا در این شهر ایجاد شده است.
وی گفت: ماه محرم بهترین فرصت برای تبلیغ معارف دینی است و در این ایام سعی می شود با هویت بخشی سیمای بصری و استفاده از تمام ظرفیتهای شهر فلسفه عاشورا و محرم تبیین و این واقعه زنده نگه داشته شود.
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
کد خبر: 316546
معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از برپایی ۸۰۰ ایستگاه صلواتی و فضاسازی شهر همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.
نظر شما