دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه غربی‌ها هیچ‌گاه به ما وفادار نبوده‌اند، تاکید کرد: برجام یک امتحان برای آنها است و امیدواریم بر خلاف گذشته به قول و قرارهای خود عمل کنند.

غربی‌ها هیچ‌گاه به ما وفادار نبوده‌اند/ برجام یک امتحان است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، محسن رضایی عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت سردار شهید حسین همدانی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چقدر به اجرای برجام توسط غربی‌ها خوشبین هستید، اظهار داشت: چیزی معلوم نیست؛ هیچگاه غربی‌ها به ما وفادار نبوده‌اند و این نیز یک امتحان جدید برای آنها است.

وی افزود: آنها را امتحان می‌کنیم. امیدواریم این بار مثل گذشته تخلف نکنند و به قول و قرارهایی که داده‌اند، عمل کنند.

دبیر مجمع تشخیص محصلت نظام همچنین در واکنش به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها و غربی‌ها در پی آزمایش موشکی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: ما برای ارتقاء توان دفاعی خود از هیچ کسی اجازه نمی‌گیریم و به هر وسیله مشروعی که لازم باشد، خودمان را مجهز خواهیم کرد.

رضایی گفت: آمریکا امروز در منطقه در بن‌بست کامل قرار گرفته و آقای اوباما بیشتر از آقای بوش در باتلاق فرو رفته است. در زمان آقای بوش عمدتا مساله عراق و افغانستان مطرح بود، اما امروز آمریکایی‌ها در سوریه، یمن، بحرین و در کل منطقه در یک باتلاق گرفتار شده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما در این شرایط ناامنی منطقه برای دفاع از خودمان از هیچ کسی اجازه نمی‌گیریم و به هر وسیله لازمی که برای دفاع نیاز باشد، خودمان را مجهز می‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.