ایلام – خبرنگار قدس: استاندار ایلام گفت: باید برنامه ریزی لازم برای ورود گروهی گردشگران عراقی به کشور انجام شود.

لزوم برنامه ریزی برای ورود گروهی گردشگران عراقی به ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در نشست ساماندهی مرز مهران با بیان اینکه گردشگران عراقی اعم از زیارتی، سیاحتی و سلامت باید به صورت گروهی و در قالب تور وارد کشور شوند، اظهارداشت: نشست های مختلفی در تهران به منظور ساماندهی ورود گردشگران عراقی به کشور برگزار شده است و باید در این زمینه اقدام عملیاتی و جدی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه روال معمول در تردد مسافران به کشورهای مختلف به صورت کاروانی و گروهی است، افزود: در همین راستا باید برنامه ریزی لازم برای ورود گروهی گردشگران عراقی به کشور و استان انجام شود.

استاندار ایلام به حجم بالای تردد زمینی گردشگران عراقی و داشتن نسبت خویشاوندی با مردم استان ایلام اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع شرایط را تا حدودی متفاوت کرده اما در صورت ارایه خدمات مناسب توسط شرکت های خدماتی، آنها برای سفر گروهی در قالب تور تشویق خواهند شد.

محمدرضا مروارید با بیان این مطلب که تا زمان استقرار دفاتر خدمات مسافرتی در مرز و ساماندهی گردشگران عراقی باید در زمینه ارایه یکسری خدمات از جمله حمل و نقل برنامه ریزی لازم انجام شود، بیان داشت: در بحث خدمات رسانی به زوار کارهای زیادی انجام و تغییرات عمده ای اعمال شده است اما باز هم نیاز است در این زمینه اقدامات جدی تری انجام شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.