قدس آنلاین: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد از برپایی ۵ خیمه معرفت در مساجد حاشیه شهر مشهد در دهه اول محرم خبرداد.

برپایی ۵ خیمه معرفت در دهه اول محرم در مساجد حاشیه شهر مشهد

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمد ذاکری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در گفتگو با خبرنگار ما، بیان کرد: با نزدیک شدن  به ایام ماه محرم به منظور آشنایی عموم مردم بخصوص نوجوانان با قیام عاشورا و اهداف آن، بصیرت افزایی، استکبارستیزی، شناخت دوست از دشمن، شبهات و وهابیت خیمه های معرفت با این موضوعات برپا می گردد.

وی خبرداد: خیمه های معرفت در 5 مسجد محوری ابوالفضلی در سیدی، مسجد امام حسین(ع) در مهرآباد، مسجد المهدی در خیابان طبرسی، مسجد 72 تن در خواجه ربیع و مسجد امام علی(ع) در بلوار توس در حاشیه شهر برپا شد.

ذاکری در خصوص مخاطبان این خیمه ها گفت: طی هماهنگی با اداره آموزش و پرورش دانش آموزان مناطق به صورت ویژه در این خیمه ها حضور پیدا می کنند و نمازگزاران وعموم مردم نیز می توانند از این خیمه ها بازدید نمایند و برنامه های هر گروه اختصاصی است.

وی افزود: 20 تن از مبلغان برجسته  در این خیمه ها حضور دارند و اجرای برنامه و پاسخگویی به سوالات را برعهده دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک مشهد در پایان گفت: این خیمه ها همه روزه از ساعت 8 الی 13:30 و از 15 تا 19تا 12 محرم فعالیت می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.