قدس آنلاین – سبزوار : سرپرست اداره تعزیرات حکومتی شهرستان سبزوار گفت : متخلفان اقتصادی این شهرستان از اول سالجاری تاکنون بالغ بر چهار میلیارد و ۳۰۲ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

متخلفان اقتصادی در سبزوار بیش از چهار میلیارد ریال جریمه شدند

جواد ثوابی درگفت و گو با خبرنگارقدس آنلاین در سبزوار افزود : در این مدت یکهزار و 314 پرونده در بخش های کالا و خدمات ، بهداشت و دامپزشکی ، قاچاق کالا و ارز برای رسیدگی به این اداره واصل شده که یکهزار و 199مورد آن بررسی و مختومه شده است .

وی با بیان اینکه 965 فقره از پرونده های مزبور مربوط به بخش کالا و خدمات بوده است،ادامه داد : گرانفروشی ، کم فروشی ، تقلب ، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور بیشترین تخلفات بود.

رئیس شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز سبزوار با بیان اینکه بیشترین پرونده های قاچاق کالا و ارز این شهرستان به ترتیب مربوط به گوشی تلفن همراه ، پوشاک ، لوازم آرایشی و بهداشتی و داروهای بدنسازی است تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 91 درصد پرونده های واصله در این اداره مختومه شده و مابقی در حال طی مراحل قانونی است .

وی همچنین میزان پرونده های واصله در مدت مشابه سال گذشته به اداره تعزیرات حکومتی سبزوار را یکهزار 316 فقره عنوان کرد و اظهار داشت : طی این مدت یکهزار و 258 فقره پرونده مختومه شده است . /  انتهای پیام 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.