قدس آنلاین:استاندار خراسان شمالی گفت: انسداد گلوگاههای بروز تخلف از مهمترین وظایف دستگاههای نظارتی استان است.

انسداد گلوگاههای بروز تخلف از سوی دستگاههای نظارتی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سید علی اکبر پرویزی در دیدار با کارکنان دیوان محاسبات استان ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار داشت: از نگاه دولت تدبیر و امید حضور دیوان محاسبات در دستگاههای اجرایی، دهیاری ها و شهرداری ها سوپاپ اطمینان برای دولت است و بنابراین باید دستگاههای اجرایی و نظارتی هماهنگ باشند.

وی با بیان این مطلب که مساعدت و همراهی دستگاههای نظارتی باید در سطح جامعه فرهنگ سازی شود، تصریح کرد: نگاه دستگاههای نظارتی به دستگاههای اجرایی باید آموزشی و کنترلی باشد و اشکالات و کمبودها به صورت شفاف و واضح بیان گردد.
وی افزود: تلاش و پی گیری های مدیران دستگاههای اجرایی، نظارتی و مسولان استانی باید در راستای خدمت رسانی به مردم و اجتناب از وعده های دروغین باشد، چرا که عمل نکردن به وعده ها نوعی خیانت در امانت است.
نماینده عالی دولت در خراسان شمالی بیان داشت: تاکید دولت بر پیش گیری و کنترل از بروز جرایم و تخلافات است و قطعا با دستگاههای متخلف برخورد جدی خواهیم داشت.
سید علی اکبر پرویزی ادامه داد: بی اعتمادی مردم به جامعه و دولت از مهمترین و مخربترین اثرات سوء بروز تخلفات در جامعه است که هزینه سنگینی را به بدنه دولت وارد می نماید.
پرویزی اشاره داشت: تلاش مسولین دولت در استان پرهیز از بروز و تکرار تخلفات است و بنابراین آمادگی لازم برای همکاری با دستگاههای نظارتی استان را داریم.
استاندار خراسان شمالی در ادامه به پروژه های نیمه تمام قابل واگذاری به بخش خصوصی اشاره داشت و افزود: این اقدا م در راستای تسریع در بهره برداری از پروژه ها و ارائه خدمات مطلوب تر به مردم است.
پرویزی افزود: امیدواریم با همراهی و همدلی موجود در استان و تلاش ها و مساعدت های مسولان و مدیران استانی در راستای ایجاد فضای عمومی مطلوب گام برداریم و شاهد اثرات مثبت آن در سطح جامعه باشیم.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.