قدس آنلاین- تبریز: رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: چند وقتی است پدیده صدور کارت گارانتی غیرمجاز برای کالاهای قاچاق به یکی از موارد برهم خوردن نظم و آرامش در بازار شده است.

گارانتی‌های غیرمجاز کالاهای قاچاق نظم بازار را برهم زده است
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، حسین نجاتی اظهار داشت: در شرایط کنونی باید مراقب بود تا گردش کالا در سطح عرضه دچار مشکل نشود.

وی با اشاره به تدوین برخی بسته‌های جدید خروج از رکود توسط دولت ادامه داد: حاکم شدن نظم و انضباط در داد و ستد اولویت اصلی ما در روزهای آتی است.

نجاتی با اشاره به یکی از موارد برهم زدن نظم توسط برخی سودجویان در بازار اظهار داشت: چند وقتی است پدیده صدور کارت گارانتی غیرمجاز برای کالاهای قاچاق به یکی از موارد برهم خوردن نظم و آرامش در بازار شده است.

وی اضافه کرد: در بازار تلفن همراه، تعدادی از واحدهای صنفی تعمیر و فروش اقدام به صدور کارت گارانتی نامعتبر می‌کنند که این موضوع خود مصداق بارز تخلف است و باید مراجع ذیصلاح از جمله اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی با این مسئله برخورد لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان‌شرقی ضمن درخواست از شهروندان در خصوص عدم خرید از این‌گونه واحدهای صنفی گفت: این پدیده به رواج و عرضه کالاهای قاچاق دامن زده و از طرفی فضای کسب و کار را مختل می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.