ایلام – خبرنگار قدس: فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: حجاب و پوشش اسلامي نقطه عطف قيام امام حسين(ع) بود.

پوشش اسلامی نقطه عطف قیام امام حسین (ع) بود

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، سردار علی دولتی در جمع کارکنان انتظامي استان با بیان اینکه پيام تاسوعا و عاشوراي امام حسين(ع) عمل به فريضه امر به معروف و نهي از منکر است، اظهارداشت: عزاداري براي اباعبدا... الحسين (ع) احياء خط خون و شهادت و رساندن صداي مظلوميت به جهانيان است.

وی با اشاره به اینکه اعمال خرافي مانند قمه زني خلاف شرع و قانون است و پليس با اينگونه جرايم برخورد خواهد کرد، افزود: آن حضرت درس آزادگي و شجاعت را به همه آزادگان جهان مي آموزد و امروز نيروي انتظامي به عنوان پرچمدار دفاع از ارزش هاي اسلامي پاسدار قيام امام حسين(ع) در جامعه است.

فرمانده انتظامي استان ايلام به برخورد قاطع نیروی انتظامی با هنجارشکنان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در جامعه اي که براي اباعبدا...الحسين(ع) عزاداري انجام مي شود رعايت نکردن حجاب و پوشش اسلام که مهمترين خواسته و هدف قيام ايشان بود مناسب نيست.

سردار علی دولتی با درخواست از مردم و مسئولان هيئت هاي مذهبي در جلوگیری از ورود برخي بدعت ها در مراسم عزاداري امام حسین (ع)، بیان داشت: قمه زنی برخلاف شرع و قانون است و پليس با افرادي که به اين عمل اقدام مي کنند برخورد جدی و قاطع خواهد کرد و خوشبختانه از ابتداي ماه محرم تا امروز هيچ گونه موردي از قمه زني در سطح استان گزارش نشده است.

وی همچنین با اشاره به برخورد شجاعانه حاجی ایلامی با مأموران وهابي عربستان در مکه مکرمه، افزود: اين فرد به واقع فرضيه امر به معروف و نهي از منکر را در جايي که وهابيت ملعون بدترين جنايت ها را مرتکب مي شوند به منصه ظهور رساند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.