قدس آنلاین - ایلام: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: امروز بقاء اسلام و انقلاب اسلامي ايران به واسطه نهضت اباعبدالله الحسين (ع) است و ما بايد قدردان نهضت تاسوعا و عاشورا باشيم.

بقاء اسلام و انقلاب اسلامی به واسطه نهضت عاشوراست

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، حجت الاسلام و المسلمين  بهمن جوشقاني در مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان در جمع کارکنان انتظامي استان ايلام با بیان اینکه امروزه نهضت عاشورا از مرز اسلام گذشته است، اظهارداشت: قيام عاشورا، انسانيتي و بشريتي است و به همین دلیل امروز در قلب اروپا و آمريکا، مجالس عزاداري براي اباعبدالله الحسين (ع) برگزار مي شود.

وی با اشاره به اینکه نهضت عاشورا امروز از همه مرزها گذشته و اختصاص به شعيه و مسلمانان ندارد، افزود: گاندي رئيس جمهور فقيد هند با وجود اينکه مسلمان نبود ولي آزادگي و مبارزات خود در مقابل استعمار انگلستان را برگرفته از نهضت امام حسين (ع) دانسته است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام به تلاش برخی از کوته فکران برای از بین بردن نهضت عاشورا اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: استکبار جهاني با همين هدف آتاترک را در ترکيه و رضا خان را در ايران برسر کار آوردند و مردم ايران ثابت کردند که با درس هاي عاشوراي حسيني بزرگ شده اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.