قدس آنلاین: شهردار مشهد گفت: دسترسی مردم حاشیه شهر مشهد به آثار فاخر هنری گسترش یابد.

دسترسی مردم حاشیه شهر مشهد به آثار فاخر هنری گسترش یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدصولت مرتضوی صبح امروز در جمع معاون و مدیران معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد، با اشاره به تحولات این معاونت در دوره جدید، اظهار داشت: آقای جلیلی که در حوزه‌های نرم افزاری و ایده پردازی صاحب نظر هستند، امروز در کار اجرا ورود کردند و این مسئله می‌تواند برای آینده مهم و اساسی باشد.

وی با تقدیر از فعالیت نیروهای متعهد در معاونت فرهنگی و اجتماعی، افزود: امروز کار شما مهندسی فرهنگی و اجتماعی است. از وقتی که اینترنت، تبلت و شبکه‌های اجتماعی در جامعه رواج پیدا کرده است، مقوله تربیت پیچیده‌تر شده و لازم است در این زمینه‌ برای نوجوانان و جوانان کاری جدی صورت بگیرد.

مرتضوی با تجلیل از برنامه زنگ کار که با حضور بیش از 1500 دانش آموز برگزار شد، گفت: کار چهره به چهره را جدی بگیرید.

وی تصریح کرد: در نخستین دوره از شورای شهر، شهردار و اعضای شورای شهر وقت اجازه ندادند شهدای گمنام را در کوهسنگی دفن کنند. آنجا بود که مرحوم نیشابوری از اعضای شورای شهر پا برهنه در خیابان‌های مشهد راه افتاد و به سرش می زد و می‌گفت چه شده که در مشهد چنین اتفاقی افتاده است. این فردی هم که اخیرا در این زمینه، حرف‌هایی را پرتاب کرد، مربوط به همان جریان است و مال خودش نبود.

شهردار مشهد  ادامه داد: باید ذائقه‌ انقلابی‌گری را حفظ کنیم؛ اگر این روحیه را حفظ کردیم، همه چیز داریم اما اگر این روحیه از بین رفت، آن وقت عرصه به دست کاسبان سیاسی خواهد افتاد.

وی با اشاره به برنامه‌های انجام شده از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: کارهای خوبی انجام شده و خوشبختانه کارها روی ریل برنامه افتاده است اما هنوز خیلی جای کار هست. ظرفیت فرهنگسراهای ما بیش از این‌هاست.

مرتضوی خاطرنشان کرد: با این ظرفیتی که وجود دارد، حداقل باید روزی 1000نفر به فرهنگسراهای شما رفت و آمد کنند. به سمت ساخت آثار فاخر بروید تئاتر فاخر باید در فرهنگسراها جدی گرفته شود و دسترسی مردم حاشیه شهر به آثار فاخر هنری باید گسترش یابد و از ظرفیت‌های انسانی حاضر در شهر نیز کمال استفاده را بکنید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.