قدس آنلاین: نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از روند اخراج بی‌رویه کارگران از مراکز صنعتی ابراز نگرانی کرد.

ابراز نگرانی نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه ا ز اخراج بی‌رویه کارگران

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حسینعلی حاجی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین‌شهر و میمه که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان به‌منظور هفته احیاء امربه‌معروف و نهی از منکر برگزارشده بود، افزود: در ناحیه صنعتی شهرستان شاهین‌شهر و میمه واحدهای صنعتی وجود دارند که از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 500 کارگر عائله‌مند را اخراج کرده‌اند که بی‌تفاوتی دولت در این زمینه احساس می‌شود.

وی بار دیگر با غیرقانونی خواندن قرارداد پساب شاهین‌شهر از مسئولین بازرسی استان اصفهان خواستار پیگیری برخورد با عاملین این قرارداد غیرقانونی شد و گفت: به دلیل گوش ندادن عاملین این قرارداد به اخطارها بارها این قرار غیرقانونی شرح آن‌ها را برای مردم رسانه‌ای کرده‌ایم اما باز بی‌فایده بوده است.

نماینده مردم برخوار، شاهین‌شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی از تخلف یکی از ارگان‌ها در تصرف 10 هکتار از زمین‌های خسروآباد شاهین‌شهر پرده برداشت و متذکر شد: از رئیس سازمان بازرسی استان اصفهان خواهان پیگیری این نوع شیوه زمین‌خواری هستم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.