قدس آنلاین- تبریز: فرمانده انتظامی شهرستان میانه از دستگیری فروشنده موادمخدر با یک کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و کشف بیش از دو کیلوگرم تریاک طی دو عملیات دیگر در این شهرستان خبر داد.

کشف یک کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش در میانه / دستگیری فروشندگان تریاک و حشیش
 
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، هاشم شعفی  اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر توزیع موادمخدر در یکی از محلات سطح شهرستان میانه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات و اطمینان از صحت و سقم ماجرا و هماهنگی لازم با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی و موازین شرعی، منزل متهم را مورد بازرسی قرار داده و مقداری موادمخدر بسته‌بندی شده حاضر برای فروش حاوی یک کیلو و 300 گرم حشیش و مقادیری تریاک کشف کردند.

شعفی از دستگیری فروشنده موادمخدر با یک کیلوگرم تریاک و 75 گرم حشیش در طی عملیاتی دیگر در این شهرستان خبر داد.

وی تشریح کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر، ماموران پس از تحقیقات و هماهنگی لازم با مقام قضائی، با زیر نظر قرار دادن رفت و آمد متهم، با شگردهای خاص پلیسی به طور ضربتی مجبور به توقف موتورسیکلت متهم کرده و در بازرسی بدنی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و 75 گرم حشیش کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: پس از انتقال موتورسیکلت متخلف به پارکینگ، متهم پس از تشکیل پرونده برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه همچنین از دستگیری فروشنده مواد مخدر با یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در یکی از روستاهای اطراف شهرستان خبر داد.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و هماهنگی لازم با مقام قضائی، با زیر نظر قرار دادن خودروی متهم با شگردهای خاص پلیسی مجبور به توقیف خودروی متخلف کرده و در بازرسی و تجسس از خودرو یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و یک دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر به صورت جاساز شده در خودرو کشف کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: پس از انتقال خودروی متخلف به پارکینگ، متهم پس از تشکیل پرونده جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه در پایان ضمن تشکر و قدردانی از پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: برخورد با فروشندگان مواد مخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی شهرستان است، چرا که این بلای خانمان سوز مانع رشد خانواده شده و باعث فروپاشی کانون گرم خانواده می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.