قدس آنلاین یزد - رئيس اداره آموزش و مشاركت عمومي معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان يزد گفت: معمولا حجاب و پوشش بازیگران فیلمها و برنامه های ماهواره ای در کشورهای سازنده این گونه فیلمها نیز عرف نیست و افراد عادی آن جامعه از این پوشش ها استفاده نمی کنند.

پوشش بازیگران ماهواره ای در کشورهای خود عرف نيست

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ رجبعلی زعیم رحیم آبادی، در جلسه سخنراني آموزشی ویژه دانش آموزان كلاسهاي هشتم و نهم دبیرستان دخترانه "منصب­دار" در خصوص آسیب ها و معضلات استفاده از شبکه های ماهواره‌اي، سخنرانی كرد.

وي گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و مایوس شدن از تامین منافع شان در این کشور، با  کلیه توان و امکانات و تجهیزات و فعالیتهای آشکار و پنهان خود و به طرق مختلفی از جمله ایجاد نفاق و تفرقه، ترور شخصیهای تاثیر گذار در انقلاب و حتی مردم کوچه و بازار، بمب گذاری، تحریم اقتصادی، تحریک فرق، مذاهب و قومیت های ساکن در کشور، تحمیل جنگ 8ساله و.... وارد جنگ سخت علیه مردم انقلابی و مسلمان ایران شدند.

سرهنگ زعيم ادامه داد: در تمامی این عرصه ها با وجود رهبری و ولایت فقیه که عمود بزرگ خیمه انقلاب بر سر مردم و نظام انقلابی آنان در کشور پهناور ایران بود و همراهی مردم با این جایگاه والا، نتوانستند یک وجب از خاک میهن اسلامی را غصب نمایند و شکست مفتضحانه ای نصیبشان شد.

وي با اشاره به اينكه جنگ 8ساله، تنها جنگی بود که بر کشور تحمیل شد، افزود: دشمنان متوجه شدند که با این وضعیت نخواهند توانست به اهداف خود برسند، لذا با استفاده از تکنولوژی و تجهیزات رسانه ای خود وارد جنگی شدند تا فرهنگ انقلابی این ملت را از بین ببرند و ارزشهای آنرا خدشه دار كنند.

 رئيس اداره آموزش و مشاركت عمومي يزد ادامه داد: در همین رابطه یکی از بزرگترین غول رسانه ای دنیا که سرمایه گذاری هنگفتی هم در این راستا نموده است، شخصی یهودی الاصل، ضد ایرانی و ضد شیعی بنام "رابرت مرداک" معتقد است که غرب باید با برنامه های فرهنگی خود، کلمات ارزشی مانند مادر، پدر، و..... را از جامعه ایران حذف کند و بنیان خانواده را در کشور ایران اسلامی از بین ببرد.

 رابرت مرداك در سخنان خود گفته است که در جامعه ایران اگر فرزندی به زمین بخورد اولین فردی که به او کمک می کند، مادر است و اگر مردی در خانواده دچار مشکل شود اولین فردی که به او کمک می کند، زن اوست. ولی اگر این مادر و زن، به زمین بخورد، کمتر کسی پیدا می شود تا او را کمک کند و ما غربیان بر آن هستیم تا در ایران، زن و مادر را به زمین بزنیم تا بنیان خانواده شیعه ایرانی از بین برود و از هم بپاشد.

سرهنگ زعيم گفت: سرمایه گذاری های هنگفت ایشان در خصوص راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای و ساخت فیلم های پر هزینه توسط شرکتهای وابسته نشان می دهد که هدف آنها از بین بردن ارزشهای دینی و ایرانی ما است و به اصطلاح برخی ها، هدفشان آندلسی کردن ایران است.

وي ادامه داد: در این رابطه بیش از پیش، استفاده از ماهواره ها و تهاجم نرم آنان به ارزشهای اسلامی و انسانی ما مورد توجه دشمنان قرار گرفت است و اقدام به راه اندازی و تاسیس شبکه های مختلف فارسی زبان كردند و در بین فیلم ها و برنامه های تبلیغاتی، تفریحی، سرگرمی و حتی علمی خود که بسیار هم جذاب و پربیننده است، ارزشها و هنجارهای ما را مورد حمله قرار دادند.

اين مقام انتظامي در خاتمه سخنان خود گفت: افرادی که ماهواره تماشا می کنند، اگر توجه کرده باشند، معمولا حجاب و پوشش بازیگران فیلم ها و برنامه­های ماهواره­ای در کشورهای سازنده این گونه فیلم ها نیز عرف نیست و افراد عادی آن جامعه از این پوشش ها استفاده نمی کنند،  از طرفی وقتی که بازیگر فیلم و سریال ماهواره ای وارد خیابان و معابر عمومی آن کشور می شود، معمولا دوربین فیلم برداری فقط به روی بازیگر زوم می کند و سعی می کنند تا تصویری از افراد عادی که در حال عبور و مرور هستند به نمایش نگذارند چرا که تصویر و پوشش افراد عادی در آنجا نیز اینقدر زننده و بی حجاب نیست. اکثر این گونه فیلمها مختص ما و به سفارش شرکتهای ضد اسلامی و ضد شیعی برای عادی جلوه دادن بی حجابی، بی غیرتی و بی حیایی زنان و مردان مسلمان ایران و از بین بردن ارزشهای جامعه ما است چرا بسیاری از این فیلمها حق پخش از شبکه های تلویزیونی کشورهای سازنده خود را نيز ندارند.

سرهنگ زعيم یادآور شد که شما دانش آموزان در دوران ابتدایی همیار پلیس بودید اکنون هم ما پلیسها، شما را بعنوان پلیس یار قبول داریم و انتظار داریم که ابتدا پلیس خود باشید و عواقب هر حرف و کار خود را پیش بینی کنید تا کمتر آسیب ببینید. سپس پلیس خانواده باشید و مدام به خود و دیگر اعضای خانواده تذکر دهید امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه و واجب همگانی است که از آن غافل هستیم، اعضای خانواده خود را در خصوص آسیبها و مشکلات و تهدیدات اطراف ماهواره ها، آشنا سازید، سپس پلیسی برای هم سن و سالان خود، همکلاسیها و هم مدرسه­ایهای خود باشید، تا انشاء الله طبق سخني كه از مقام عظماي ولايت ديدم كه فرمودند؛ "كمال و تباهي جامعه، به كمال و تباهي زنان و دختران آن جامعه بستگي دارد"، ما با تلاش و كوشش شما زنان آينده ميهن اسلامي، شاهد کمال جامعه ای خود باشیم.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.