قدس آنلاین: معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی از برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی خبر داد.

برگزاری ویژه برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) در حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: ویژه برنامه‌های شهادت مظلومانه چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت زین العابدین(ع) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت امام سجاد(ع) از ساعت 17:30 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 10 تا 12 در این مکان مقدس برگزار شود.

معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجج اسلام مرتضی حمیدی و محمد جمالی پیرامون موضوعات سبک زندگی امام سجاد(ع) و سختی‌های و مشکلات ایشان پس از واقعه دردناک عاشورا در کربلای معلی به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) حسین دارابی، محمد عطاپور، علی خوشچهره، مهدی سلحشور، محمد موحدی‌نیا، ابراهیم احمدی، ضمن قرائت زیارت‌های امین‌الله و عاشورا به مرثیه‌سرایی و عزاداری چهارمین پیشوای شیعیان حضرت زین العابدین(ع) می‌پردازند.

حسینی گفت: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند و امیدواریم که شیعیان و ارادت‌مندان به ائمه اطهار(ع) با بهره‌گیری از برنامه‌های تدارک دیده شده سبک زندگی این بزرگواران را در زندگی خود اجرایی و عملیاتی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.