قدس آنلاین: رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی کشور گفت: صنعت طلا و جواهر کشور در بحث ایجاد ارزش افزوده و فرصت شغلی می‌تواند نقشی کلیدی در حوزه اشتغال ایفا کند و بحث اشتغال پایدار نقش‌آفرین باشد.

صنعت طلا و جواهر نقشی کلیدی را در بحث اشتغال پایدار ایفا می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، عبادالله محمدولی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، برگزاری دوره‌های آموزشی برای فعالان صنعت طلا و جواهر، سبب ایجاد انگیزه‌ای در توسعه صنعت طلا و جواهر می‌شود و فعالان این عرصه فعالیت‌های خوبی در عرصه صنعت طلا و جواهر داشتند که اقدامات صورت گرفته مورد تأیید و حمایت قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری تقویمی دوره‌های آموزشی برای فعالان صنعت طلا و جواهر در دستور کار این مجموعه قرار گرفته و به دنبال آن هستیم تا این دوره‌ها در هر سال در دو نوبت برگزار کنیم و دانش اساتید برجسته این صنعت را به فعالان صنعت طلا و جواهر منتقل کنیم.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی کشور در رابطه خاطرنشان کرد: عمده مشکلات صنعت طلا و جواهر در بحث‌های زیرساختی بوده و پیشنهاد رفع و اصلاح آن هم در قالب چند بند مشخص شد و در هفته اول مهر ماه به اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تقدیم شد.

محمدولی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در بحث حمایت از تولید تأکیدات زیادی داشتند و اقدامات صورت گرفته مسئولان متناسب با خواست ایشان نبوده و متأسفانه اکثر مسئولان تصور غلطی از فرامین معظم له دارند و به‌‎جای آنکه فرمایش ایشان را یک تکلیف بدانند، به عنوان یک توصیه نگاه می‌پندارند.

وی تأکید کرد: در توافق هسته‌ای یک ثبات نسبی را شاهد بودیم و به ما در رسیدن به ثبات پایدار کمک می‌کند و این مهم امکان خرید آسان را برای مردم فراهم می‌کند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ‌های قیمتی کشور با اشاره به نقش این صنعت در حوزه اشتغال، عنوان کرد: صنعت طلا و جواهر کشور در بحث ایجاد ارزش افزوده و فرصت شغلی می‌تواند نقشی کلیدی در حوزه اشتغال ایفا کند و اگر مسئولان از توجه جدی به این صنعت غافل نشوند، صنعت طلا و جواهر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و می‌تواند در بحث اشتغال پایدار نقش‌آفرین باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.