قدس آنلاین لرستان-استاندار لرستان گفت: بانک های خصوصی نباید منابع جمع آوری شده از استان را در استانهای دیگر سرمایه گذاری کنند چراکه این انتقال سرمایه کوتاهی در حق مردم استان است.

بانکهای خصوصی سرمایه های خود را در استان هزینه کنند

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، هوشنگ بازوند در جلسه کارگروه اشتغال استان اظهار داشت: حدود 40 درصد منابع سرمایه گذاری شده سپرده گذاران در بانکهای خصوصی استان است و سرمایه گذاری سپرده ها توسط شعب این بانکها در خارج استان ظلم به مردم این استان خواهد بود.

وی افزود: بانکهای خصوصی باید تلاش کنند سپرده های استان در همین استان و در جهت حل مشکل بیکاری فرزندان این استان سرمایه گذاری شود.

وی افزود بانکهای خصوصی باید میزان سپرده گذاری مردم و سهم تسهیلات پرداختی خود را در جهت حل مشکل بیکاری و مددجویان بهزیستی وکمیته امداد استان را مشخص و به کارگروه اشتغال استان لرستان اعلام کنند.

 استاندار لرستان با انتقاد از عملکرد برخی بانکهای خصوصی لرستان بیان کرد: متاسفانه بانکهای خصوصی استان در سالجاری رقم اندکی از تسهیلات مربوط به حوزه اشتغال را پرداخت کرده اند.

بازوند با بیان اینکه وقتی که در این استان مشکلات فراوانی وجود دارد بانکها در دیگر استانها سرمایه گذاری کنند این امر به هیچ عنوان مورد پذیرش نیست، افزود: امروز شرایط استان لرستان شرایط عادی نیست و در حوزه اشتغال و بیکاری این استان دارای مشکلات فراوانی است

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.