قدس آنلاین- تبریز: مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: کار ساخت باغ موزه دفاع مقدس تبریز از سال ۷۴ آغاز شده که در این ۲۰ سال روند اجرایی این موزه مناسب نیست و اگر این روند ادامه پیدا کند ۲۰ سال دیگر زمان نیاز است.

احداث باغ موزه دفاع مقدس تبریز ۲۰ ساله شد/ ۲۰ سال دیگر زمان می‌خواهیم

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، عزت‌الله جعغری صبح امروز در نشست خبری با اشاره به بازدید رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در کشور اظهار داشت: بازدید از پارک موزه دفاع مقدس با حضور سردار کارگر صورت گرفت و نشست‌های مختلف برای تسریع در این زمینه برگزار شد.

وی با اشاره به وضعیت باغ موزه دفاع مقدس تبریز یادآور شد: برای تکمیل این باغ موزه نیازمند تحرک در میان مسئولان و پیگیری رسانه‌ای هستیم تا پای کار بیایند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی بیان کرد: این باغ موزه از سال 74 آغاز شده و 20 سال است که روند اجرایی آن مناسب نیست و اگر این روند ادامه پیدا کند 20 سال دیگر زمان نیاز است.

وی با اشاره به چاپ کتب در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: هر استانی در سال 94 باید 30 کتاب منتشر کند و در آذربایجان‌شرقی نیز 5 کتاب چاپ شده و 15 کتاب نیز در دست چاپ قرار دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: کتاب مسافران آسمانی در تبریز توسط رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس رونمایی شد.

وی از پیاده‌سازی 500 ساعت مصاحبه با فرماندهان دفاع مقدس توسط دانشجویان علاقمند خبر داد و گفت: در این زمینه علاوه بر کار پیاده‌سازی شاهد حرکت‌های فرهنگی و تحول‌آفرینی معنوی خوبی هستیم.

جعفری از فعال شدن اتاق ضبط خاطرات دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان خبر داد و گفت: این اتاق به صورت 5 شیفته فعال است و یک هزار ساعت خاطره را ضبط کرده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.