قدس آنلاین- تبریز: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سال آینده اولین فاز باغ موزه دفاع مقدس افتتاح می‌شود و از همه و به خصوص رسانه‌ها انتظار پیگیری داریم.

 زمان ۲۰ ساله برای اتمام باغ موزه تبریز قابل قبول نیست/ افتتاح نخستین فاز سال آینده

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بهمن کارگر صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی و رسانه‌ای تبریز بر ضرورت نشر ارزش‌های دفاع مقدس در میان جوانان تاکید کرد و با اشاره به سفرش به تبریز و ارائه برنامه‌های خود گفت: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس صبح امروز مورد بازدید قرار گرفت.

 

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه سال آینده نخستین فاز باغ موزه دفاع مقدس افتتاح می‌شود و از همه و به خصوص رسانه‌ها انتظار پیگیری داریم تصریح کرد: از مسئولان استانی و شورای شهر و شهرداری تبریز نیز انتظار همکاری بیشتری داریم و باغ موزه دفاع مقدس باید تا سال 1396 راه‌اندازی شود و زمان 20 ساله برای اتمام این پروژه زمانی غیرقابل قبول است.

وی تاکید کرد: بودجه این مرکز از استان تامین می‌شود و بودجه از جای دیگری تامین نمی‌شود و باید مطالبه‌گری صورت گیرد.

کارگر در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت نظارت بر آثار محتوایی در مورد دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع مقدس باید صورت گیرد و اجازه ندهیم تا آثار غیرکیفی در این حوزه وارد شود.

وی با تاکید بر اینکه هر استانی در سال 94 باید 30 کتاب منتشر کند و در آذربایجان‌شرقی نیز پنج کتاب چاپ شده و 15 کتاب نیز در دست چاپ قرار دارد یادآور شد: باید تلاش کنیم تا بازار کتاب گسترش و توسعه کافی پیدا کند و پر تیراژترین کتاب‌ها در کشور کتاب‌های دفاع مقدس بوده است.

وی با اشاره به فعالیت گروه‌های مردم نهاد در موضوع دفاع مقدس تاکید کرد: در این زمینه آماری وجود ندارد اما حمایت کلی وجود داشته و در این زمینه نیز بودجه مشخصی نیست و رسالت بنیاد حفظ آثار نیز تامین بودجه نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.