۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
کد خبر: 318408

اختلال اخیر در تلگرام سبب موجی از نظرات و گمانه‌زنی‌ها بر سر چرایی و چگونگی این موضوع شد. این اختلال به شدت بر جایگاه این اپلیکیشن از جهت ثبات و اعتمادپذیری تاثیر گذاشته و سبب نگرانی کاربران شده است.

چند دلیل برای برتری لاین به تلگرام

به گزارش قدس انلاین به نقل از ایسنا، از لاین فارسی، هیچ از یک ما نمی‌خواهیم در هنگام استفاده از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان احساس آسیب‌پذیری کنیم. ما دوست داریم مطمئن شویم که می‌توانیم عکس‌های خانوادگی، عکس تعطیلات با دوستان، جشن تولد یا اطلاعات کاری و جزئیات یک قرار را بدون هیچ‌گونه احساس آسیب‌پذیری و به دور از هرگونه وققه به اشتراک بگذاریم.

اپلیکیشن‌های پیام‌رسان دیگری با خدماتی با ثبات تر هم وجود دارند که لاین یکی از آنهاست. این اپلیکیشن محبوب ژاپنی نه تنها خدمات رایگان ارسال پیامک ارائه می دهد بلکه تماس های صوتی و تصویری رایگان بدون محدودیت هم به کاربران ارائه می دهد و دارای ویژگی های جالب اجتماعی بسیاری است که می توان آنها را به میل کاربر تغییر داد. بر خلاف بسیاری از اپلیکیشن های پیام رسان، لاین هرگز دچار اختلال نشده است و هر ماه به 211 میلیون کاربر فعال در 230 کشور جهان از ژوئن 2011 خدماتی بی وقفه ارائه داده است. بر اساس موسسه آمریکایی CPA، لاین با موفقیت گواهی نامه های کنترل سازمان خدمات (SOC) 2 و 3 را به دست آورده که گواهی نامه های بین المللی هستند در زمینه کنترل داخلی خدمات مربوط به اطلاعات شخصی. این به این معنی است که شرکت لاین استانداردهای مربوط به 5 اصل امنیت، قابلیت دسترسی، حفظ امانت در پردازش، محرمانگی و حریم شخصی را رعایت می کند.

لاین فراتر از یک اپلیکیشن پیام رسانی معمولی برای دریافت و ارسال پیام است. تایم لاین این اپلیکیشن کاربران را به یکدیگر متصل کرده و به آنها امکان می دهد آخرین تحولات زندگی خود را با یکدیگر با ارسال عکس، ویدئو و اطلاعات مکانی در فضای تایم لاین خود به اشتراک بگذارند. این ویژگی به همه دوستان اجازه می دهد تا بدون فوت وقت از وضعیت یکدیگر باخبر باشند و کاربران می توانند مشخصات بخش حریم خصوصی را به شکل دستی طوری تنظیم کنند تا خود انتخاب نمایند چه کسی می تواند پست های آنها را ببیند.

در نهایت، شکی نیست که اپلیکیشن‌های پیام‌رسان زندگی را از جهات زیادی آسان تر و جذاب تر کرده اند. اما همه این جذابیت ها وقتی دلپذیرتر می شوند که اپلیکیشنی حق انتخاب و کنترل بیشتری بر حریم خصوصی به کاربرانش بدهد. این مسئولیت اپلیکیشن پیام رسان است که خدماتی باثبات و ایمن را تضمین کند تا ما با امنیت و بدون هیچ وقفه ای بتوانیم با دوستان و خانواده در ارتباط باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.