قدس آنلاین - ایلام: استاندار ایلام گفت: یک شرکت سرمایه گذاری اتریشی در طرح های نفت و پتروشیمی دهلران سرمایه گذاری می کند.

سرمایه گذاری شرکت اتریشی در طرح های پتروشیمی و نفت دهلران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، محمدرضا مروارید در دیدار با نمایندگان شرکت سرمایه گذار اتریشی با بیان اینکه این شرکت به سرمایه گذاری در دو طرح پتروشیمی دهلران و پالایشگاه نفت ان جی ال دهلران تمایل دارند، اظهارداشت: این شرکت در این دو طرح 6 میلیارد دلار سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه صلاحیت شرکت سرمایه گذار اتریشی باید توسط معاونت اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی احراز شود تا زمینه انعقاد قرارداد و اجرای پروژه ها فراهم شود، افزود: علاوه بر تأیید صلاحیت وزارت اقتصاد و دارایی، این شرکت بایستی فرم های مخصوص وزارت نفت را تکمیل کند.

استاندار ایلام به انجام رایزنی های لازم به منظور تسهیل در روند سرمایه گذاری این شرکت اتریشی با وزارتخانه های اقتصاد و دارایی و نفت اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: انعقاد تفاهم نامه این شرکت اتریشی با استانداری ایلام ضروری است اما کافی نیست و باید اسناد و مدارک لازم از سوی این شرکت به وزارت نفت ایران ارائه شود.

محمدرضا مروارید انعقاد تفاهم نامه با شرکت های خارجی را دارای محدودیت زمانی شش ماهه عنوان کرد و بیان داشت: تلاش می شود، مقدمات انعقاد قرارداد با این شرکت اتریشی در موعد مقرر و تا یک ماه آینده انجام شود و در این مدت ما متعهد و پاسخگو هستیم و حمایت های لازم از سرمایه گذاران را انجام خواهیم داد.

وی یادآور شد: این شرکت اتریشی نیز باید در کمترین زمان ممکن اسناد هویتی و توان فنی خود را به وزارت نفت برای سرمایه گذاری در این دو طرح ارائه کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.