۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۴
کد خبر: 318845

 گروه تروریستی داعش در جدیدترین فتوای خود اعلام کرد که به نکاح درآمدن دختران برای عناصر این گروه حتی اگر زیر سن قانونی هم باشند، جایز است.

فتوای جدید داعش درباره ازدواج

به گزارش قدس انلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ مرکز صدور فتوای داعش وابسته به دیوان محاسبات این گروه تروریستی مستقر در شهر موصل عراق در فتوایی اعلام کرد: دختران حتی اگر زیر سن قانونی هم باشند می توانند بدون اذن ولی به نکاح عناصر این گروه تروریستی دربیایند.

به گفته شاهدان عینی، متن این فتوا در اماکن و میدان های عمومی شهر نینوا منتشر شده و باعث نگرانی و ترس اهالی این شهر شده است.

به گفته ناظران فعالیت های گروه تروریستی داعش، این فتوا پس از فرار شمار زیادی از عناصر گروه تروریستی داعش وبرای حمایت از گروههای تروریستی و افزایش تعداد آنها صادر شده است.

رژیم صهوینیستی چند بمب اتم دارد؟

بزرگترین دارنده جنگ افزارهای سلاح کشتار جمعی در منطقه غرب آسیا اسرائیل است و این موضوع خطرات بسیاری را برای کشورهایی که در همسایگی سرزمین های اشغالی هستند، ایجاد می کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسرائیل با داشتن جنگ افزارهای کشتار جمعی و همپیمانی با برخی کشورهای غربی دارنده تسلیحات هسته ای تلاش می کند تا با ایجاد رعب و وحشت از طریق سلاح هایش شرایط خاصی را برای کشورهای منطقه به وجود آورد.

پایگاه اینترنتی والا به نقل از موسسه پژوهش های سوئد اعلام کرد: اسرائیل هشتاد بمب هسته ای دارد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی به سیاست مبهم خود در این زمینه ادامه می دهد. اسرائیل از زمانی که نیروگاه "دیمونا" در اواسط دهه پنجاه را ساخته است داشتن سلاح هسته ای را نه تائید و نه رد می کند.

نیروگاه دیمونا از قدیمی ترین نیروگاه ها در جهان به شمار می رود و در 5 دهه پیش در صحرای نقب در جنوب سرزمین های اشغالی احداث شد. "دیمونا" با کمک فرانسه برای تولید "پلوتونیوم" به منظور استفاده در سلاح هسته ای ساخته شد و کارشناسان می گویند این رآکتور، تریتیوم لازم برای بمب های هیدورژنی راهم تولید می کند. "دیمونا" نام یکی از شهرهای سرزمین های اشغالی است که در استان جنوبی و در صحرای نقب قرار گرفته است.

بنابر اعلام منابع خارجی، رژیم صهوینیستی حدود ۲۰۰ بمب اتمی دارد، که در تأسیسات دیمونا ساخته شده اند.

کانال ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اذعان کرد که صد ها نفر از کارکنان تأسیسات دیمونا بر اثر ابتلا به بیماری سرطان جان باخته اند. در این تحقیق به اظهارات بستگان و نزدیکان این قربانیان پرداخته شده است؛ آنها تأکید می کنند مسؤولان رژیم صهیونیستی در حال سرپوش گذاشتن بر واقعیت ها هستند.

انتقال داعشی ها از سوریه به یمن

سخنگوی ارتش سوریه از انتقال 500 تروریست عضو داعش توسط چهار هواپیمای ترکیه ای، اماراتی و قطری به شهر عدن خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری المنار لبنان، سخنگوی ارتش سوریه اعلام کرد طبق گزارش های اطلاعاتی، چهار فروند هواپیما در حالی که حامل 500 عضو داعش بودند، وارد فرودگاه شهر عدن یمن، واقع در جنوب یمن شدند.

این داعشی ها به دنبال حملات هوایی جنگنده های روس از سوریه عقب نشینی کرده بودند.

طبق این گزارش ها، دو فروند از این هواپیماها متعلق به خطوط هوایی ترکیه و یک فروند متعلق به قطر و دیگری نیز متعلق به امارات بوده است.

سخنگوی ارتش سوریه افزود: به محض ورود این تروریست ها به فرودگاه عدن، افسران ائتلاف متجاوز عربی آنها را به سه گروه تقسیم کردند. گروه اول به تنگه باب المندب، گروه دوم به مأرب و گروه سوم به دو استان جازان و عسیر عربستان برای پیوستن به نیروهای زمینی ائتلاف مذکور اعزام شدند.

شرط عارف برای ورود به انتخابات

یکی از چهره های نزدیک به محمد رضا عارف می گوید: امروز قرابت گفتمانی و رفتاری روحانی با جریان اصلاح طلبی نه تنها کم رنگ نشده بلکه پررنگ تر هم شده است و چنانچه این روند ادامه داشته باشد، اصلاح طلبان در انتخابات 96 هم از وی حمایت خواهند کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن رسولی طی مصاحبه ای با هفته نامه "صدا" ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران سازندگی، درباره برنامه های انتخاباتی عارف در سال 92 اینگونه گفت: "اجماع کامل، مهم ترین کلیدواژه جهت گیری های راهبردی اصلاحات در انتخابات هفتم اسفند است. البته دکتر عارف در انتخابات سال 92 هم همین ادب را دنبال کرد اما متأسفانه به نحو مطلوب به دلایلی که نمی خواهم به آن بپردازم، میسر نشد."

وی با بیان اینکه عارف به شرط تداوم خواسته ها وارد انتخابات می شود گفت:با توجه به نقشی که عارف در سال 92 ایفا کرد، دو اتفاق مهم پیرامون وی رخ داد؛ اول آن بخش از اصلاح طلبانی که نسبت به جهت گیری های سیاسی عارف تردید هایی داشتند، با کناره گیری وی ثابت شد که همه آن تردیدها و شبهات قابل انتساب به شخص عارف نیست. همچنین اتفاق دوم این بود که افکار عمومی و به خصوص اصلاح طلبان تقاضامند و متوقع شدند که در عرصه های بعدی هم عارفی که توانست، فضای سرد حوزه اصلاح طلبی را تبدیل به فضای گرم کند، در انتخابات مجلس آینده هم حضور داشته باشد.

بنابراین در پاسخ به این سوال باید بگویم که عارف با همین محاسباتی که الان دارد و به شرط تداوم خواسته ها از وی و انسجام در حوزه اصلاح طلبی، باید احساس کند که ورودش به عرصه انتخابات مفید خواهد بود.

رسولی در همین گفت وگو، جلوس عارف بر صندلی ریاست مجلس دهم را بسیار جدی ارزیابی می کند.

لجبازی با ایران کار دست سعودی ها داد!

کاهش قیمت نفت دربازارهای جهانی ،عربستان سعودی را از نظر تامین بودجه با مشکل جدی مواجه کرده است.

به گزارش خبرگزاری اسپوتینیک، بر اساس اعلام صندوق بین المللی پول ؛ عربستان سعودی وبرخی دیگر از کشورای منطقه به علت افت شدید درآمدهای نفتی شان ممکن است مجبور شوند از ذخایر ارزی شان برداشت کنندو حتی برخی آنها با خطر ورشکستگی مواجه هستند.

صندوق بین المللی پول،به عنوان یکی از معتبرترین نهادهای ارزیابی و پیش بینی وضع اقتصادی جهان و به عنوان سازمانی که مسئولیت تنظیم نظام پولی و مالی جهانی را برعهـده دارد روز چهارشنبه گذشته گزارشی درباره چشم انداز اقتصادی کشورهای خاورمیانه منتشر کرد . بر اساس آخرین آمار و ارقامی که این نهاد پولی بین المللی ارائه کرده است کاهش قیمت نفت در بازار جهانی باعث شده است از در آمدهای نفتی این کشورها تنها در سال 2015 حدود 360 میلیارد دلار کاسته شود.
صندوق بین المللی پول در این گزارش خاطر نشان کرد صادر کنندگان نفت با توجه به وضعی که اکنون بازار نفت پیدا کرده است تصمیم گرفته اند رویکرد خود درباره چگونه هزینه کردن و درآمدهای بودجه ای را به منظور تثبیت اوضاع مالی شان تغییر دهند.

مسعود احمد رئیس بخش خاورمیانه صندوق بین المللی پول در این باره می گوید با رسیدن قیمت نفت به حدود 50 دلار در هر بشکه ،کشورهای صادر کننده نفت مشکل می توانند کمبود منابع مالی بودجه شان را تامین کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.