قدس آنلاین- تبریز: رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی گفت: با تلاش کارآگاهان آگاهی شهرستان تبریز باند حرفه ای ۱۵نفره سارقان ۵۳ باب مغازه و اماکن در عملیات پلیسی شناسایی و منهدم شد.

متلاشی شدن باند حرفه‌ای سارقان ۵۳ باب مغازه و اماکن در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، صابر عباس‌زاده اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در شهرستان تبریز پیگیری موضوع، شناسایی سارقان و کشف سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

 

وی با اشاره به تشدید گشت‌های محسوس و نامحسوس در سطح شهر برای جستجو و ردیابی مجرمان، خاطرنشان کرد: کارآگاهان پس از ساعت ها کار تحقیقاتی و انتظامی، موفق شدند یکی از متهمان را که سرکرده باند سرقت بود شناسایی و دستگیر کنند.

عباس‌زاده با اشاره به غافلگیری متهم در این عملیات، تصریح کرد: متهم در بازجویی به چندین فقره سرقت مغازه با همدستی سه عضو دیگر باند اعتراف کرد و متهمان مذکور نیز در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به تحقیقات گسترده برای شناسایی دیگر اعضای این باند که با متهمان دستگیر شده همکاری داشتند، گفت: کارآگاهان بلافاصله با کنترل و انجام اقدامات انتظامی، بقیه اعضای این باند را که اکثرا مالخر بودند، شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی و هماهنگ موفق به دستگیری همه اعضای باند شدند.

عباس‌زاده، با دستگیری و انهدام این باند بیش از 53 فقره سرقت مغازه و اماکن در شهرستان تبریز کشف و مقداری از اموال مسروقه به مالباختگان عودت شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.