قدس آنلاین: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم در مهر ماه سال جاری و در ۲۵ شهرستان استان اصفهان ، گفت: سال گذشته در این مسابقات ۸ هزار نفر شرکت کردند و امسال با تلاش‌هایی که صورت گرفته شد در این زمینه رشد چشم‌گیری را داشته‌ایم.

حضور متسابقین اصفهان در دوره ۳۸ مسابقات قرآن کریم رشد چشمگیری داشت

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، حجت‌الاسلام حسن امیری در گفتگو با خبرنگار ما تصریح کرد: در مرحله شهرستانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم 600 نفر به مرحله استانی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات قرآن کریم، 26 هزار و 258 نفر از خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خاطر نشان کرد: این دوره از مسابقات ویژه بزرگسالان برگزار شد و متسابقین در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، اذان و دعاخوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امیری ادامه داد: مسابقات استانی سی و هشتمین دوره از مسابقات قرآن کریم امسال در جوار حرم امامزاده سیدالکریم(ع) دولت آباد و به میزبانی دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار و همچنین با همکاری دانشگاه علوم قرآنی برخوار در روزهای 27، 28 و 29 آبان ماه برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: افراد برگزیده و برتر استانی به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند که این مسابقات در اردیبهشت ماه سال آینده در تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.