نماینده بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: اکثریت نمایندگان استان خوزستان از عملکرد رئیس سازمان محیط زیست ناراضی و تعدادی از آنها به دنبال تحقیق و تفحص از این سازمان هستند.

نمایندگان مجلس از سازمان محیط زیست تحقیق و تفحص می‌کنند
به گزارش قدس آنلاین، حبیب‌ آقاجری نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌‌وگو با فارس، با انتقاد از عملکرد رئیس سازمان حفاظت، گفت: اکثر نمایندگان استان خوزستان از عملکرد سازمان محیط زیست ناراضی هستند و تعدادی از این نمایندگان دنبال تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست هستند و جلساتی نیز به همین منظور و برای هماهنگی بیشتر در این خصوص در دستور کار خود دارند.

وی افزود: رئیس سازمان محیط زیست بیشتر به دنبال مسائل سیاسی است تا پرداختن به مسائل زیست محیطی و وقت خود را صرف برنامه‌های سیاسی که برای آینده دارد، می‌کند.

نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در شرایط فعلی با مشکلات جدی در حوزه محیط زیست در تمامی استان‌ها مواجه هستیم که از جمله آن می‌توان به مشکلات جدی محیط زیستی استان خوزستان اشاره کرد که علت آن به مدیریت مرکزی سازمان محیط زیست بازمی‌گردد.

آقاجری در پایان خاطر نشان کرد: کار در بحث محیط زیست به جایی رسیده که حداقل باید تحقیق و تفحصی از عملکرد سازمان محیط زیست انجام شود تا مردم بدانند که برخی از مدیران فعالیتشان چگونه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.