حسین ابریشمچی از اعضای ارشد منافقین و ۲۲ عضو دیگر این فرقه تروریستی در حمله موشکی به کمپ لیبرتی در بغداد به هلاکت رسیدند.

۲۳ عضو گروهک منافقین به هلاکت رسیدند/«ابریشمچی» در بین کشته شدگان
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از منابع خبری، «حسین ابریشمچی» شکنجه گر معروف منافقین در حمله شب گذشته به اردوگاه این گروهک تروریستی در بغداد به درک واصل شد.

همچنین در این عملیات ۲۲ نفر دیگر از اعضای اصلی این گروهک ازجمله مهدی توکل، بهزاد میرشاهی، حسن اداوی، رجب محمدی، رضا وادیان، شریف ویسی، حسین سرو آزاد، احمد مسچیان، جاسم قصیر، ابوطالب هاشمی، حمید دهقان، کیومرث یوسفی، حسین گندمی، نیره ربیعی وجواد سالاری کشته شدند.

ابریشمچی عامل اصلي جنايت عمليات مهندسی این فرقه تروریستی بود كه ٦ نفر را با شكنجه به طرز فجيعي به شهادت رساند.

گروهک منافقین می گوید ۲۳ نفر از اعضایش کشته و شماری دیگر زخمی شده اند. بر این اساس دو نفر از کشته شده ها بر اثر اصابت موشک هنوز شناسایی نشده اند.

فرماندهی عملیات بغداد تایید کرده است که اردوگاه لیبرتی شامگاه پنجشنبه هدف حمله ۱۵ راکت کاتیوشا قرار گرفته است، این در حالی است که گروهک منافقان می‌ گویند ۸۰ راکت به محل استقرار اعضای این گروهک شلیک شده است.

طبق اعلام منابع آگاه این موشکها از منطقه «البکریه» از توابع شهرستان ابوغریب شلیک شدند. کمپ «لیبرتی» مقر عناصر گروهک تروریستی منافقین است که پس از تعطیل شدن پادگان اشرف به آنجا منتقل شدند.

مقامات عراق نیز از کشته شدن دستکم سه نظامی این کشور در حمله به کمپ لیبرتی خبر دادند و افزودند: ۱۶ نظامی عراقی دیگر در اثر شلیک این راکت‌ ها زخمی شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فردین رحیمی IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    9 2
    ماشاالله....حزب الله...اینبار دست انتقام از استین مردانی بیرون امده که به مخیله رجوی و گروه معدومش هم نمیرسه که از کجا خوردند.عاقبت دشمنی با ولایت فقیه وملت بزرگ ایران...
  • محسن121 IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    11 0
    الحمدالله
  • سینا IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    11 0
    خدا نابود کنه منافقین رواین نوکر صفتان بدبخت کثیف که نگذاشتند دیگران زندگی کنند ونه خودشون مثل آدم زنذگی کردند
  • گرما زده IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۸
    1 0
    هر کس پایگاه منا فقین زده دستش درد نکنه انشالله خداوند نگه دارش باشد
  • شهروند IR ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    1 0
    با سابقه جنایاتی که از این خیانتکاران به وطن عزیز ایران وبیش از شهادت 17هزار تن از ریاست محترم جمهوری تا نمایندکان مجلس تا مردم عامی کوچه بازار وکشتن زائران مرقد امام هشتم وجاسوسی برای صدام وجاسوسی برای عربستان اسرائیل وکشورهای غربی ودیگر جنایات در پروندهاشون وجود داره وتا زن باره گی رجوی خائن وتجاوز به زنهایی که از سازمان منافقین جدا شده تا شکنجه افراد منافقی که حتی حق فکر کردن به خانواده خودش رانداشته باید اجازه خروج از عراق را به این جاسوسان وطن فروش که هم دست نا پاکشان الوده به خون بی گناهان ایرانی وهم عراقی میباشد نداده شود همه ی این خائنین باید در همین عراق ازبین بروند این حقیقتی اشکار میباشد مسعود ومریم هم باید از پلیس بین الملل خواست که تحت تقیب قضایی واینتر پل قرار گرفته وبرای محاکمه به جمهوری اسلامی منتقل شوند
  • ش IR ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    ازاين خبر فكر ميكنم اكثر مردم ايران خوشحال شدند بمباران چه از طرف ايران چه عراق و چه هركس ديگه كه انجام شده دستشون درد نكنه