از روز سه شنبه فیلم های سینمایی جدید اکران شد و پنج فیلم با موضوع اجتماعی بر پرده سینماها آمد اما همچنان فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» مورد اقبال مخاطب است و شب گذشته بیش از ۷۰ میلیون تومان فروخت.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده به روایت پخش‌کنندگان

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،رنگ اکران  از روزسه شنبه 5 آبان  پس ازایام سوگواری تغییر کرد و فیلم ها  با مضامین مختلف بر پرده سینماها نشست. اما همچنان فیلم سینمایی «محمدرسول الله» مورد اقبال مخاطب است . این فیلم تنها در شب گذشته (7 آبان) بیش از 70 میلیون تومان در تهران فروش داشت.

محمدرضا صابری مدیر پخش نورتابان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس گفت: فروش فیلم شب گذشته بیش از 70 میلیون تومان بوده است و تا شب گذشته فروش کل فیلم 11 میلیارد و 700 میلیون تومان خواهد بود.

دو فیلم سینمایی «ارغوان» و «ماهی سیاه کوچولو» توسط  دفتر پخش نیمروز اکران شده است . صباغ زاده مدیر پخش دفتر نیمروز درباره اکران دو فیلم توضیح داد: شهرستان های بزرگ مانند رشت و مشهد اکران دو فیلم را آغاز کردند و در تهران «ارغوان» 21 سالن و «ماهی سیاه کوچولو» 16 سالن در اختیار دارد که ظرف سه روز گذشته فیلم ارغوان به فروش 68 میلیون تومان و «ماهی سیاه کوچولو» به فروش 48 میلیون تومان دست یافته است.

امیر قطبی مدیر پخش دفتر فیلمیران درباره فروش فیلم «چهارشنبه 19 اردیبهشت» توضیح داد: این فیلم در تهران 15 سالن در اختیار دارد و به فروش 51 میلیون و 500 هزار تومان رسیده است . شب گذشته (7 آبان) فروش فیلم 32 میلیون تومان بوده است.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم های «360 درجه» و «پدر آن دیگری» توضیح داد»: فیلم سینمایی 360 درجه به فروش 370 میلیون تومان رسید که در تهران 20 سالن و در شهرستان 15 سالن در اختیار دارد و فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» از روز چهارشنبه به نمایش درآمد و تاکنون 25 میلیون تومان فروش داشته است.

تا زمانی که گزارش فروش فیلم ها آماده می شد آمار فروش فیلم «عاشق ها ایستاده می میرند» به دستمان نرسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.