قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

از "انتقام «انتفاضه شعبانیه» از منافقین" و "ایران و عربستان، رویارویی برای صلح" تا "شبح ال نینو در غرب کشور"

روزنامه "قدس" تیتر یک خود را به حمله موشکی «جیش المختار» به پایگاه منافقین اختصاص داد و با بیان اینکه این حمله موشکی 25کشته و 200 زخمی برجا گذاشت؛ در تیتر یک خود نوشت: "لیبرتی؛ قبرستان مهره های سوخته آمریکا"

روزنامه "عصرایرانیان" با بیان اینکه "با حمله موشکی جیش المختار به کمپ لیبرتی، ابریشمچی و 19عضو منافقین به هلاکت رسیدند" در تیتر یک خود نوشت: "البطاط: تا خروج منافقین از عراق دست از حمله بر نمی داریم"

روزنامه "همشهری" هم با بیان اینکه "در حمله موشکی جیش المختار به پایگاه لیبرتی، 25عضو گروهک منافقین از جمله حسین ابریشمچی به هلاکت رسید"؛ تیتر زد: "انتقام عراقی ها از بقایای منافقین"

روزنامه "کیهان" در تیتر خود نوشت: "25عضو گروهک منافقین در حمله موشکی به لیبرتی به هلاکت رسیدند"؛ این روزنامه همچنین می نویسد: "آتش خشم عراق دامن منافقین را گرفت"

روزنامه "جوان" هم با بیان اینکه "جیش المختار پایگاه لیبرتی را در هم کوبید" تیتر زد: "انتقام «انتفاضه شعبانیه» از منافقین"

روزنامه "رسالت" نیز از قول "جان کری" می نویسد: "با خانواده قربانیان لیبرتی ابراز همدردی می کنیم!"

***

سیل تدبیر را برد

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "سیل 12 استان را در نوردید" در تیتر خود نوشت: "شبح ال نینو در غرب کشور"

روزنامه "سیاست روز" در این خصوص تیتر زد: "سیل پیش بینی شده باز هم قربانی گرفت!" این روزنامه همچنین به طرح این پرسش پرداخته است: "هشدار برای آمادگی مدیریت بحران یا مردم؟!"

"وطن امروز" هم از "7کشته، یک مفقود و صدها میلیارد تومان خسارت بارندگی در استان های غربی کشور با وجود پیش بینی قبلی" نوشته است. در تیتر این روزنامه نوشته شده است: "سیل تدبیر را برد!"

روزنامه "همشهری" هم با بیان اینکه "سیلاب 12استان را گرفتار کرد و در لرستان و ایلام 7 قربانی گرفت" تیتر زد: "باران پاییزی جان داد و جان گرفت"

روزنامه "هفت صبح" از حضور فوری نوبخت در مناطق سیل زده می نویسد و آن را نشان از درس گرفتن از حادثه گرد و غبار اهواز می داند. تیتر "هفت صبح" در این خصوص به این شرح است: "واکنش دولت این بار به موقع بود"

کائنات: "دستور رئیس جمهور برای کمک به سیل زدگان"

برخی روزنامه ها همچون "آفرینش"، "اسرار"، "افکار"، "امین"، "شرق" و ... تیتری در خصوص سیل و کشته شدن 7نفر از هموطنانمان در صفحه اول خود نداشتند.

***

پرونده سوریه روی یک میز/ایران و عربستان، رویارویی برای صلح

روزنامه "قدس" با بیان اینکه "نشست وین با حضور ظریف برگزار شد" در تیتر خود نوشت: "پیشنهادهای ایران برای صلح و ثبات در سوریه"

روزنامه "شرق" هم در این خصوص تیتر زد: "پرونده سوریه روی یک میز"، در این روزنامه می خوانیم: "امیرعبداللهیان: زمان بندی کنار رفتن اسد با تلاش ایران منتفی شد"

روزنامه "کیهان" در شماره امروز خود، گزارشی از نشست وین منتشر کرده است. در تیتر یک این روزنامه نوشته شده است: "حامیان تروریسم: اسد باید برود"؛ "ایران: مردم سوریه باید تصمیم بگیرند"

روزنامه "قانون" موضوع وین2 را "اسد برود یا بماند؟" عنوان کرده و در تیتر یک خود نوشته است: "ایران و عربستان، رویارویی برای صلح"

"عصرایرانیان" از موضع مشترک ایران و روسیه در نشت وین می نویسد: "سرنوشت سوریه را فقط مردم سوریه رقم می زنند"

روزنامه "همبستگی" نیز از آغاز مذاکرات 14کشور و دو نهاد بین المللی می نویسد. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "حضور همه بازیگران بین المللی در وین برای حل بحران سوریه"

روزنامه "وطن امروز" از 2 دیدار ظریف و کری در حاشیه گفت و گوهای سوریه خبر داد و به طرح این پرسش پرداخت: "برجام یا برشام؟!"

***

«جری» فرشته نجات و مجازات!

دربی 81 تهران با نتیجه 1-1 به پایان رسید. روزنامه "قدس" با بیان اینکه "خارجی ها بلای جان مظلومی شدند" تیتر زد: "فرار پرسپولیس، حسرت استقلال"

تیتر روزنامه های ورزشی در خصوص دربی 81 به این شرح است:

ابرار ورزشی: "باران، برد استقلال را شست"

ایران ورزشی: "استقلال، صدرنشین زیر توپ زدن، یک به یازده!"

خبر ورزشی: "جذاب و عادلانه"

گل: "یک-یک متبرک"

90: "«جری» فرشته نجات و مجازات!"

شوت: "ناجی سیاه"

استقلال: "فرار بزرگ سرخ ها از شکست..."

پیروزی: "6تایی ها 4 سال و 8 بازی در حسرت برد"

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.