قدس آنلاین یزد - مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد گفت: در شش ماهه سال جاري، ۴۳۵ نفر از مددجويان تحت حمايت اين نهاد از خدمات مشاوره بهره مند شدند.

خدمات مشاوره اي به ۴۳۵ مددجوي تحت حمايت کميته امداد شهرستان ميبد ارائه شد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، حسين زين الديني با بيان اين مطلب اظهار داشت : يکي از برنامه هاي محوري اين نهاد ارائه خدمات مشاوره و راهنمايي به خانواده هاي تحت حمايت است.

وي گفت: در شش ماهه اول سال جاري 435 نفر در قالب 300 جلسه از خدمات مشاوره و راهنمايي کميته  امداد ميبد بهره مند شدند.

زين الديني با بيان اينکه خدمات ارائه شده به مددجويان در حوزه مشاوره و راهنمايي به دوصورت فردي و گروهي انجام مي شود، خاطر نشان کرد: تعداد 184 نفر بصورت فردي و 251 نفر به صورت گروهي از خدمات مشاوره و راهنمايي اين نهاد بهره مند شده اند.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) ميبد در ادامه تصريح کرد: حوزه مشاوره اين نهاد با توجه به نيازهاي مددجويان، شرايط خانواده ها و مشکلاتي که با آن روبرو هستند، برنامه ريزي لازم را انجام داده و خدمات مورد نياز را به آن عزيزان ارائه مي دهد.

حسين زين الديني اظهار داشت: مشکلات اجتماعي و رواني مانند اختلالات شخصيتي، خلقي، خانوادگي، زناشويي و مشکلات اجتماعي- اخلاقي ، آموزشي در حوزه مشاوره فردي و موضوعاتي مانند پيشگيري از مواد مخدر، مديريت بحران در خانواده، مهارت ارتباط موثر، فرزندپروري، خلاقيت، روش مطالعه برتر، معيارهاي صحيح انتخاب همسر ، مشاوره تحصيلي و غيرو در حوزه مشاوره گروهي مورد بررسي مشاوران قرار گرفته است.

مدير کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان ميبد همچنين ارائه راهنمايي هاي مشاور اين نهاد به مددجويان را بخش ديگري از اقدامات واحد مشاوره اين نهاد در راستاي جلوگيري از بروز مشکلات براي مددجويان عنوان کرد و اظهار داشت: راهنمايي ارائه شده به مددجويان در زمينه هاي تربيت صحيح فرزند، راهنمايي هاي پيش از ازدواج، راهنمايي هاي تحصيلي و همچنين راهنمايي هايي در زمينه مسايل خانوادگي است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.