قدس آنلاین: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: محمود شحات انور قاری ممتاز و بین‌المللی مصری در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان‌های مشهد،کاشمر، نیشابور، سبزوار و طرقبه‌شاندیز به تلاوت کلام وحی می‌پردازد.

محمود شحات انور در اختتامیه مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: محمود شحات انور قاری ممتاز و بین‌المللی مصری در مراسم اختتامیه مرحله شهرستانی سی‌و‌هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم در شهرستان‌های مشهد،کاشمر، نیشابور، سبزوار و طرقبه‌شاندیز به تلاوت کلام وحی می‌پردازد.

وی افزود: برنامه‌های تلاوت این قاری بین‌المللی در 5 نوبت و از نهم تا یازدهم آبان ماه در این شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های تلاوت این قاری مصری در خراسان رضوی، گفت: برنامه‌های تلاوت‌های محمود شحات انور شامل تلاوت در بقعه متبرکه امامزاده سید حمزه(ع) کاشمر در نهم آبان ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، تلاوت در تکیه ابوالفضلی نیشابور در دهم آبان ماه همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء  و در ساعت 19:30 همین روز در بقعه متبرکه امامزاده شعیب(ع) سبزوار و تلاوت در امامزادگان یاسر و ناصر(ع) طرقبه‌شاندیز در ساعت 9 یازدهم آبان ماه و  در ساعت 18:30 همین روز در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد بوده است.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: اختتامیه مسابقات قرآن مرحله شهرستانی با یابود و بزرگداشت مهاجر الی الله محسن حاجی حسنی کارگر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
    0 0
    سلام خیلی ممنون بابت اطلاع رسانیتون