۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۷
کد خبر: 319460

مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه اعلام کرد: آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، این هفته در راس هیات عالی قضایی به استان مازندران سفر می کند.

رئیس قوه قضاییه به مازندران سفر می کند

 به گزارش قدس آنلاین و به نقل از ایرنا، حسن رحیمی افزود: آیت الله آملی لاریجانی در ادامه سفرهای استانی خود، روز سه شنبه هفته جاری برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان مازندران به این استان سفر می کند.
وی، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضاییه را در این سفر، مسئولان عالی قضایی و رؤسای سازمان های تابعه دستگاه قضا همراهی می کنند.
وی، گفت: آیت الله آملی لاریجانی در این سفر علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان مازندران و آشنایی نزدیک با عملکرد دادگستری استان با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا، جانبازان، روحانیون و ایثارگران دیدار و در جمع آنان سخنرانی خواهد کرد.
رحیمی، اظهار کرد: دیدار با نخبگان حوزوی و دانشگاهی استان از دیگر برنامه های رئیس قوه قضاییه در این سفر به شمار می آید.
مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضاییه افزود: در سفر هیات بلند پایه قضایی به استان مازندران، تعدادی از مسئولان عالی قضایی به نمایندگی از رئیس قوه قضاییه با حضور در شهرستان ها و مساجد مرکز استان، ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی شهرستان های استان نیز حاضر خواهند شد و به بررسی مشکلات قضایی مناطق خواهند پرداخت.
وی اظهار داشت: در پایان این سفر سه روزه، جلسه مسئولان عالی قضایی برای بررسی وضعیت قضایی در استان مازندران تشکیل می شود و این مسئولان به بررسی مسایل و مشکلات قضایی استان خواهند پرداخت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.