پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشيه بازديد از دستاوردهاي فرهنگي آستان قدس رضوي در هفدهمين نمايشگاه بين المللي كتاب ناشران ايراني در مشهد، ...

 كيفيت خدمات فرهنگي آستان قدس رضوي در كشور بي‌نظير است

گفت: آستان قدس رضوي در عرصه فرهنگي بسيار موفق عمل كرده است و در نوع خود بي‌نظير است.

حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر  اظهار داشت: آستان قدس رضوي توانسته حضور خود را به عنوان قطب فرهنگي در عرصه‌هاي مختلف بويژه بخش فرهنگي به نحو تمام و كمال به نمايش بگذارد.

وي ابراز كرد: نمايشگاه دستاوردها و محصولات فرهنگي آستان قدس رضوي، نمونه‌اي از حضور پر شور و معنادار اين آستان مقدس است و اميدوارم خداوند متعال همه را تحت پرچم متبرك رضوي در دنيا و آخرت قرار دهد و از حمايت‌هاي حضرت ثامن الحجج(ع) بهره‌مند شويم.

حجت الاسلام و الملسمين پژمان فر، با اشاره به بيانات رهبر كبير انقلاب اسلامي امام خميني(ره)  كه آستان مقدس رضوي، مركز ايران است، افزود: خوشبختانه مسایل فرهنگی که در آستان قدس ترویج و ارایه داده می‌شود از چنان کیفیتی برخوردار است که به جرأت مي‌توان گفت، چنین خدمات با کیفیت و کمیتی، در هیچ کجای کشور ارایه نمی‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب مشهد یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در سطح استان است، تأکید کرد: این نمایشگاه فرصتی است برای ناشران و نویسندگان که آثار خود را به نمایش گذارند و آن را گسترش دهند.

لازم به يادآوري است، هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب ناشران ايراني از 5 تا 12آبان از ساعت 15 تا 22 در محل دایمي نمايشگاه بين‌المللي مشهد، همه روزه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان به کتاب خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.