قدس آنلاین: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای قلبشان با نبض امریکا می تپد و به دنبال این هستند که به قولی امریکا را تطهیر و روابط را میان ایران و امریکا برقرار کنند و شعار "مرگ بر امریکا" را از زبان مردم بگیرند اما این را بدانند که مردم شریف ما پای کیان اسلام و شعارهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" می ایستند.

عده ای قلبشان با نبض آمریکا می تپد / شعار "مرگ بر امریکا " همچنان بر زبان ملت بیدار ایران جاری است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین احمد سالک در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما درآستانه فرارسیدن 13 آبان ، افزود:روز 13 آبان  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است و این روز یادآور مقابله ملت ایران با زورگویی و دسیسه های استکباراست.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند:"13 آبان روز اعلام پایداری ملت ایران در برابر امریکا است"،ادامه داد: عده ای قلبشان با نبض امریکا می تپد و به دنبال این هستند که به قولی امریکا را تطهیر و روابط را میان ایران و امریکا برقرار کنند و شعار "مرگ بر امریکا" را از زبان مردم بگیرند اما این را بدانند که مردم شریف ما پای کیان اسلام و شعارهای "مرگ بر امریکا" و "مرگ بر اسراییل" می ایستند و این شعارها همچنان بر زبان ملت بیدار ایران جاری است.

این فعال انقلابی اظهارداشت: ما امروز یک جمهوری اسلامی قدرتمند و تاثیرگذار در منطقه داریم که به عقیده دشمنان ما نقش ایران در منطقه و جهان غیرقابل انکار است.

سالک با اشاره به تلاش آمریکا برای نفوذ کشور ، تاکید کرد: این تلاش که قبل از انقلاب نیز صورت می‌گرفت برای نفوذ در ساختار نظام ما بودو آمریکا امروز نیز همین پروژه را از طریق حمایت از جریان غرب‌زده در کشور دنبال می‌کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:اتفاقی که امروز توسط برخی جریانات غرب‌زده و غرب‌گرا در جریان است، این است که از طریق تبلیغات و ایجاد فرهنگ مصرف‌گرایی به دنبال تبدیل کردن روحیه انقلابی مردم ما  روحیه دنیا‌طلبی هستند اما بدانند این آرزوی پوچ و خیالی به دلیل بیداری مردم ما هرگز محقق نمی شوند.

سالک گفت: روز 13 آبان که در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است. وی در پایان بیان داشت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، 13 آبان 1357 که روز دانش‌آموز نام گرفت و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان 1358 عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی تر دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.