ایلام – خبرنگار قدس: شهرداری تهران برای پاکسازی و جمع آوری پسماندهای سیل به کمک شهرداری ایلام می آید.

شهرداری تهران به کمک ایلام می آید

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، معاون سازمان پسماند شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مناطق مختلف آسیب دیده از سیل شهر ایلام و در دیدار با استاندار ایلام گفت: شهرداری تهران به منظور پاکسازی و لایروبی جدول ها، پل ها، بناها و معابر شهری ایلام آمادگی همکاری دارد.

مهدی هوشیار با بیان اینکه شهرداری تهران امکانات و ماشین آلات لازم را برای پاکسازی آثار تخریب در بوستان ها و فضاهای سبز و همچنین تاسیسات اداری که در اثر سیل پنجشنبه هفته گذشته دچار خسارت شده اند در اختیار استان ایلام قرار می دهد، اظهارداشت: این امکانات تا اواخر هفته جاری وارد استان ایلام شده و پس از انجام وظایف محوله، ظرف 2 هفته این تجهیزات دوباره به تهران بازگردانده شوند.

استاندار ایلام نیز در این دیدار با بیان اینکه پاکسازی و مرمت منازل و معابر عمومی شهری از آثار سیل ویرانگر زمان بر و نیازمند امکانات و تجهیزات فراوان است، گفت: واحدهای تجاری آسیب دیده نیز باید هر چه سریع تر بازسازی شوند تا رونق فضای کسب و کار دوباره در استان شکل بگیرد.

محمدرضا مروارید با اشاره به اینکه مشارکت سازمان پسماند شهرداری تهران می تواند روند رسیدگی به مشکلات آسیب دیدگان سیل اخیر ایلام را سرعت دهد، اظهارداشت: اهتمام شهرداری تهران در همکاری و ارائه خدمات به استان سیل زده ایلام جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 وی به خدمات رسانی شهرداری تهران به زوار حسینی در اربعین سال گذشته در مرز بین المللی مهران اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: امیدواریم امسال نیز شاهد حضور گسترده تر شهرداری تهران در تقویت زیرساخت ها و مبلمان شهری مهران برای رفاه حال زائران باشیم.

استاندار ایلام همچنین از زحمت های علیرضا رئیسی به عنوان هماهنگ کننده شهرداری تهران با استانداری ایلام قدردانی کرد.

گفتنی است سیل هفته گذشته در استان ایلام به بیش از 20 هزار واحد مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی و یک هزار دستگاه خودرو خسارت وارد کرد و میزان خسارت وارد شده به زیرساخت های استان ایلام بیش از 10 هزار میلیارد ریال برآورد شده که لازم است دولتمردان با تزریق به موقع اعتبار در آستانه اربعین حسینی به کمک استان ایلام بشتابند. 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.