قدس آنلاین یزد - بسیج اساتید دانشگاه یزد در آستانه فرارسیدن روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، با صدور بیانیه‌ای با تأکید بر ضرورت تکیه کردن مسؤولان به استعدادهای بومی کشور، خاطرنشان کرد با ایمان به خدا و اتکا به مردم و ظرفیت داخلی می‌توان بر دشمن غلبه کرد.

دشمنان باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، در بیانیه بسیج اساتید دانشگاه یزد آمده است :

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا لا تَتَّخِذُوا الْیَهُودَ وَالنَّصَارَى أَوْلِیَاءَ بَعْضُهُمْ أَوْلِیَاءُ بَعْضٍ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ مِنْکُمْ فَإِنَّهُ مِنْهُمْ إِنَّ اللَّهَ لا یَهْدِی الْقَوْمَ الظَّالِمِینَ

این منازعه، بین ما و امریکا نیست بین اسلام و کفر است.  ما روابط  با امریکا را می‌خواهیم چه بکنیم روابط ما با امریکا روابط یک مظلوم با یک ظالم است روابط یک غارت‌شده با یک غارتگر است ما می‌خواهیم چه کنیم؟ آنها میل دارند که با ما روابط داشته باشند ما چه احتیاجی به امریکا داریم؟ ایران دستش را پیش امریکا انشاالله تا ابد  دراز نمی‌کند و لو این که فانی بشود. آنها گمان می‌کنند که ما برای -فرض کنید که- یک نفت و یا برای چیزی تسلیم امریکا می‌شویم در صورتی که نه، ما تا فنای خودمان تسلیم دیگر نمی‌شویم. ما در مقابل امریکا ایستاده‌ایم تا آخر و نخواهیم گذاشت امریکا باز برگردد یا آن اشخاصی که تبع او هستند برگردند و ملت ما تا آخرین نفس برای دفاع از حق حاضر است و تحت بار ظلم نخواهد رفت. ملت عزیز ایران  بیدار باشید که سالیان دراز مبارزه در پیش دارید، ابرقدرت‌ها برای نابودی شما هر روز نقشه می‌کشند ولی ان کید الشیطان کان ضعیفا. دشمن شماره یک  ما آمریکاست و شیطان بزرگ نیز آمریکاست. (امام خمینی)

ما به آمریکایی‌ها بد بینیم و هیچ اعتمادی به آنان نداریم، دولت آمریکا غیر قابل اعتماد و خودبرتربین و غیر منطقی است. (مقام معظم رهبری)

انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به جرأت تجلی تمام‌نمای استکبارستیزی و مقابله با نفوذ نظام سلطه در رفتار ملت‌ها و کشورهای دنیا به شمار آورد. یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی و نماد درهم تنیدگی، خردمندی، درایت، عقلانیت و تجلی استکبارستیزی و مقابله با نفوذ بیگانگان ملت مسلمان ایران، 13 آبان سال 58 است. 13 آبان نماد شوریدن همه ملت و بخصوص قشر فرهیخته و نخبه جامعه یعنی دانشگاهیان علیه تحقیرها و تضعیف‌ها و غارتگری‌ها و دخالت‌های بی‌حد و حصر شیطان بزرگ، آمریکاست.

 با توجه به تحولات اخیر قدرت استکباری امریکا دوباره می‌خواهد از طرق گوناگون و من جمله توافق برجام، نفوذ گذشته خود را‏دوباره به دست آورد. امروز سیاستی که امریکا به دستیاران خود املا می‏‌کند، این است که هر مقاومتی در راه تسلّط مطلق استکبار باید از بین برود. دشمن، منتظر اظهار ضعف از طرف ملتِ طرفدار قرآن و اسلام است و ما نباید این فرصت و امکان را به دشمن بدهیم که خیال یا احساس کند که در میان ما، ضعفی وجود دارد.

دشمنان باید از تسلیم شدن ملت ایران مأیوس شوند. مسؤولان نیز باید به استعدادهای ملّت تکیه کرده و دست حاجت به طرف دشمن دراز نکنند. امروز، آن روزی است که دولت نباید با خطای محاسباتی، خود را در موضع ضعف ببیند و دچار ترس و تردید شود؛ چرا که با ایمان به خدا و اتکا به مردم و ظرفیت داخلی می توان بر دشمن غلبه کرد.

حماسه 13 آبان ثابت كرد كه همه قدرت‌هاي به اصطلاح عظيم شيطاني و طاغوتي از درون پوچ و پوشالي است. سيزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت كه مي‌توانند چپاولگران را به زباله‌دان تاريخ بسپارند، مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند.

 

 

 

 

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.