سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من در جایگاهی نیستم که در اختلاف به وجود آمده میان کی‌روش و اسدی بگویم حق با کدام است.

برانکو: نمی‌دانم حق با کی‌روش است یا اسدی/ مقابل ذوب‌آهن حق اشتباه نداریم
 
 
  •  

به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری قبل از دیدار مقابل ذوب آهن در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، گفت: هیچ وقتی برای تاسف خوردن یا خوشحالی بعد از دربی نداریم چرا که مسابقه مهمی مقابل ذوب آهن پیش روی ما است. بلافاصله بعد از دربی تمام تمرکز ما روی آماده‌سازی بازی با ذوب آهن بود. بازی مقابل دو تیمی است که بهترین فوتبال را در ایران بازی می‌کنند در مورد ذوب آهن نیاز به توضیح زیادی نیست.

وی افزود: در تهران بازی خوبی مقابل ذوب‌آهن انجام دادیم. حق اشتباه نداریم چرا که هر تیمی اشتباه کند حذف خواهد شد. ذوب‌آهن سرپا انگیزه است. آنها بازی زیبایی مقابل تراکتورسازی در تبریز انجام دادند و در همین بازی در 10 دقیقه آخر نتیجه 4 بر یک را 4 بر 4 کردند. انها در 10 دقیقه 3 گل را جبران کردند. بازی بسیار سخت است. در مسابقه با ذوب آهن سوشا مکانی و مهدی طارمی را نداریم و مترجم من هم غایب است. وضعیت احمد نوراللهی و رامین رضائیان مشخص نیست. بابک حاتمی و اومانیا هم به دلیل مصدومیت نداریم. انگیزه ما برای جام حذفی بسیار بالا است. این رویارویی دو تیمی است که در ایران زیباترین بازی را ارائه می‌دهند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه سپاهان دنبال جذب او است، تصریح کرد: بنده هم این شایعه را شنیدم. امروز اصفهان می‌روم چراکه با ذوب آهن بازی داریم. نمی‌دانم منبع این شایعه کجا است. بیش از یک سال قبل و زمان حضور کرانچار از این باشگاه پیشنهاد داشتم. باقریان را بیش از 15 سال است که می‌شناسم.‌ او زمانی که در فولاد خوزستان بود با من ارتباط داشت. می دانم چه خدمات ارزنده‌ای به باشگاه خودش و فوتبال ایران عرضه کرده است، شاید به خاطر ارتباط قبلی ما این شایعه به وجود آمده است. بنده با پرسپولیس قرارداد دارم شاید کسی تاکنون فکر مذاکره با من را هم نکرده است.

وی در مورد اینکه 17 هفته هدایت پرسپولیس را بر عهده دارد اما همچنان تیمش از مشکل گلزنی لطمه می‌بیند و در مسابقه با ذوب آهن، استقلال و ... تیم از این بابت لطمه خورده است،‌ اظهار داشت: این مشکل گل نزدن از ابتدای فصل در تیم وجود دارد. بازیکن گلزن شخصی است که گلزن متولد می شود این شم گلزنی باید در وجود بازیکن باشد. خودتان می‌دانید بعد از علی دایی و وحید هاشمیان ایران به دنبال یک گلزن نزدیک به این 2 بازیکن است. هنوزم چنین بازیکنانی در ایران پرورش پیدا نکرده‌اند. به سادگی نمی‌توان گلزن واقعی پیدا کرد. ما تلاش می‌کنیم از طریق تمرینات گلزنی به این هدف برسیم. امکان رسیدن به این هدف یک شبه وجود ندارد. الان بازیکنان جوانی داریم. مهدی طارمی 23 سال دارد، علیپور 20 سال و امید عالیشاه حدود 23 سال دارد. بنگستون هم تازه در حال نشان دادن کیفیت خودش است. همانطور که می‌دانید بنگستون، طارمی و چند بازیکن دیگر ما بار دیگر به تیم ملی می‌روند که برنامه کاری آنها جدا از ما است. دوباره به خانه اول باز می‌گردیم. این نفرات یکی دو روز قبل از بازی با استقلال اهواز به تیم باز می‌گردند. بنابراین این نفرات دیر به جمع ما اضافه خواهند شد. ما تلاش می کنیم از طریق بازی شانس‌های بیشتری به دست بیاوریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد درگیری لفظی بین کارلوس کی‌روش و دبیر کل فدراسیون فوتبال، خاطرنشان کرد: این بحث را دنبال نکردم ولی شنیدیم این درگیری وجود دارد. نمی دانم چه شده که این بحث‌ها به وجود آمده است. در جایگاهی نیستم که بدانم حق با چه کسی است. چون دلیل این اختلاف و شروع آنرا نمی دانم نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. آنقدر در پرسپولیس مشغله دارم که نمی‌توانم به این مسائل برسم و بپردازم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.