مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) گفت: آمریکا هیچ‌گاه دست از دشمنی با ایران و اسلام برنداشته و به قول‌هایی که داده عمل نخواهد کرد.

آمریکا هیچ‌گاه بر سر قول و قرار خود نبوده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام رضا(ع) حجت‌الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه در مذاکرات بازهم بی‌اعتمادی ایران به آمریکا بیشتر شد اظهار داشت: آمریکا هیچگاه دست از دشمنی با ایران و اسلام برنداشته و به قول‌هایی که داده عمل نخواهد کرد.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری در مورد اجرای مشروط برجام تاکید کرد: ملت باید هوشیار بوده و توصیه‌های مقام معظم رهبری را در اجرای برجام رصد کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه هنوز دشمن امتحان خود را در انجام تعهدات پس نداده است ادامه داد: نباید برای حل مشکلات دیگر دم از مذاکره با آمریکا بزنیم که این خیالی خام است.

وی با بیان اینکه کشور ما در قله مقاومت قرار دارد تصریح کرد: دل خط مقاومت در مبارزه به ایستادگی ایران در برابر قدرت‌ها محکم می‌شود و ما نباید در برابر استکبار از خود سستی نشان دهیم.

حسینی با اشاره به سخنان گزافه‌ای که دشمنان مبنی بر فشار تحریم‌ها سبب شد تا ایران پای میز مذاکره بیاید خاطرنشان کرد: روحیه استکبارستیزی در ملت ما باید همیشه بیدار بماند زیرا روحیه استکباری دشمنان تا همیشه بیدار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.