برادر شهید طهرانی مقدم با بیان اینکه شهید طهرانی مقدم مبدع طرح‌های بزرگ در صحنه مقاومت بود ولی اخلاص بزرگ این شهید سبب شده بود پشت صحنه بماند گفت: بالاترین ویژگی شهید طهرانی مقدم ولایت پذیری بود.

بالاترین ویژگی شهید طهرانی مقدم ولایت پذیری بود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم برادر شهید حسن طهرانی مقدم  در همایش «مرگ بر آمریکا» در تالار ابن سینای مشهد مقدس اظهار داشت: ما در خانواده مذهبی جنوب تهران پا به عرصه وجود گذاشتیم؛ علی برادر کوچک ما در سن 17 سالگی در کربلای سوسنگرد به دیار باقی شتافت. تمامی ما در قبل از انقلاب در مسجد زینب کبری مشغول ترویج فرهنگ امام(ره) و انقلاب بودیم.

وی خاطرنشان کرد: نخستین گروهی که اعلامیه‌های امام را ترویج می‌کرد گروه ما بود؛ با همکاری شهید بروجردی توانسته بودیم در جریان پیروزی انقلاب این شهدا نقش داشتند و عصاره وجودشان در مسجد، منبر، قرآن و حدیث شکل یافت.

برادر سردار شهید حسن طهرانی مقدم جریان انقلاب و 8 سال دفاع مقدس را سبب آب دیده شدن این شهدا دانست و تاکید کرد: دستور و تاکید رهبری کافی بود تا این جان بر کفان آمادگی خود را برای حضور در صحنه اعلام کنند.

وی گفت: این جوان‌ها در شرایط سخت جنگ و تحریم آمدند و با پشتوانه ملت، نخبگان و دانشجویان توانستند با دست خالی و عزم راسخ به دستاورد‌های مهمی در باب تکنولوژی، ساخت پهپاد، عرصه هوا فضا شوند.

برادر سردار شهید حسن طهرانی مقدم گفت: این سردار عالی قدر و دانشمند، یکی از فرزندان همین مرز و بوم بود که خصوصیات ویژه‌ای داشت که باید برای شما دانشجویان الگو باشد و شما به عنوان ادامه دهنده راه آنها باشید؛ شهید طهرانی مقدم مبدع طرح‌های بزرگ در صحنه مقاومت بود ولی اخلاص بزرگ این شهید سبب شده بود پشت صحنه بماند.

برادر شهید طهرانی مقدم افزود: ما تنها به دشمن اصلی خود که آمریکا در صحنه جهانی و اسرائیل در منطقه است فکر می‌کنیم و اگر بخواهند کاری بکنند پاسخ دندان شکنی می‌گیرند.

مادر احمدی روشن نیز در این نشست در بیان معرفی فرزند خود اظهار داشت: مصطفی احمدی روشن به بزرگتر‌ها بسیار احترام ‌گذاشت و با اعضای خانواده بسیار مهربان بود ولی در برابر دشمن با جدیت ایستادگی می‌کرد.

وی تصریح کرد: کار مصطفی جهادی بود و چند سال بعد از فارغ التحصیلی و ورودش به نطنز شبانه‌روزی کار می‌کرد ولی کارش باعث نمی‌شد که برای خانواده خود کم بگذارد.

مادر شهید مصطفی احمدی روشن تصریح کرد: بالاترین ویژگی مصطفی قبل و بعد از شهادت که بدان افتخار می‌کردند ولایت پذیری بود؛ مقام معظم رهبری فرموده‌اند که شهدا در زندگی اخلاص داشتند و مانند شیشه عطر می‌مانند که بوی خوش آنها جاودان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.