مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: در سال جاری تا یکصد میلیارد تومان به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تسهیلات بدون ضامن و بهره ارائه می‌شود.

ارائه تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تا ۱۰۰میلیارد تومان

به گزارش قدس انلاین و به نقل از فارس، امیرعباس تقی پور در مراسم بازدید از شعبه یک تأمین اجتماعی شهر یزد و بیمارستان 275 تخت خوابی شهدای کارگر اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی 4 میلیون و 200 هزار نفر جمعیت دارد که بودجه آن در سال 94 به میزان 60 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمان درآمد و هزینه است گفت: این سازمان ماهانه بیش از 3 هزار میلیارد تومان حقوق به مستمری بگیران و بازنشستگان تأمین اجتماعی پرداخت می کند.

تقی پور درباره ارائه خدمات الکترونیکی به بیمه شدگان این سازمان اظهار داشت: در حال حاضر 950 هزار کارفرما بدون مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی به صورت الکترونیکی حق بیمه خودرا پرداخت می کنند که این اقدام موجب شده است 2 میلیون سفر در ماه در شهرها حذف شود و یکی از برنامه های جاری سازمان تأمین اجتماعی، توسعه خدمات الکترونیکی است.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی یادآور شد: ما تلاش کرده ایم کمترین حاشیه را در سازمان تأمین اجتماعی داشته باشیم و از این رو در سه سال گذشته میزان حقوق و مستمری بازنشستگان 65 درصد افزایش یافت.

وی درباره ارائه تسهیلات بدون بهره و ضامن به بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور اظهار داشت: یکصد میلیارد تومان در قالب تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می شود که رقم آن از 2 تا 3 میلیون تومان است.

تقی پور بیان داشت: بازنشستگان و مستمری بگیران می توانند با مراجعه به شعبات سراسر کشور نسبت به ثبت نام اقدام کنند و این وام نیز بدون ضامن و بهره است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.