قدس آنلاین – رها واعظی: سامسونگ مذاکراتی را برای دریافت سنسور دوربین گوشی هوشمند اکسپریا Z۵ سونی، آغاز کرده است.

گلکسی S۷ سامسونگ و تلاش برای دستیابی به بهترین ویژگی اکسپریا Z۵ سونی

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور 20 مگاپیکسلی ISOCELL برای گوشی هوشمند گلکسی S7 خود می باشد، اما با این وجود، دوربین گوشی هوشمند جدید اکسپریا Z5 سونی، توجه این کمپانی را به خود جلب کرده است.

گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد، برای گوشی هوشمند گلکسی S7 خود از سنسور IMX300 که در گوشی هوشمند جدید اکسپریا Z5 سونی به کار رفته است استفاده کند.

ظاهرا سنسور گوشی جدید سونی، به طور ویژه یی مورد توجه سامسونگ قرار گرفته است.

تاثیر پذیری سامسونگ از سنسور دوربین گوشی هوشمند جدید سونی به قدری بالا بوده که ممکن است برای دوربین گوشی هوشمند گلکسی S7 خود از سنسور ISOCELL استفاده نکند.

البته استفاده از سنسور دوربین برای گوشی های سامسونگ، احتمالا بسته به مناطق مختلف دنیا و مدل های مختلف گوشی های هوشمند متفاوت بوده و مانند راه اندازی پردازنده های مختلف بر روی گوشی های هوشمند گلکسی پیشین می باشد.

هر چند سونی قصد دارد که برای حفظ سنسور خود بر روی گوشی های اکسپریا، انحصار آن را در چنگ خود نگه دارد، اما با این وجود از فروش بالای گوشی های سامسونگ در کل جهان آگاهی دارد و بر این عقیده است که استفاده از سنسور سونی بر روی سایر برندهای گوشی های هوشمند باعث توسعه ی کسب و کار سونی در بخش دوربین های گوشی خواهد شد.

گلکسی S6 سامسونگ دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی بوده است، این در حالی است که اکسپریا Z5 سونی به یک سنسور 23 مگاپیکسلی مجهز شده است و ظاهرا دوربین گوشی هوشمند گلکسی S7 سامسونگ، قرار است پیشرفتی چشمگیر در سنسور دوربین خود داشته باشد.

البته آخرین خبر غیر رسمی در خصوص دوربین گوشی هوشمند گلکسی S7 عنوان کرده بود که این گوشی دارای دوربینی با سنسور 20 مگاپیکسلی ISOCELL می باشد و سامسونگ بر روی یک الگوی رنگ RWB جدید کار می کند که قادر است حتی در نور بسیار کم، تصاویری با کیفیت بسیار مناسب ثبت و بهتر از گلکسی S6 سامسونگ عمل کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.