قدس آنلاین- تبریز:مدیر عامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه با بیان اینکه ۵۰ درصد واحدهای تولیدی موجود در استان در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند، گفت: ۵۵ هزار نفر در واحدهای صنعتی شهرک‌های صنعتی استان مشغول کار هستند.

استقرار ۵۰ درصد واحدهای صنعتی آذربایجان‌شرقی در شهرک‌های صنعتی
به گزارش قدس آنلاین از تبریز، محمدعلی عسگری ظهر امروز در جلسه تبادل نظر بررسی زیرساخت‌های خدماتی و بازرگانی آذربایجان‌شرقی خواستار حمایت عملی‌تر از شهرک‌های صنعتی به عنوان زیرساخت‌های خدماتی صنعتی در استان شد.

وی خواستار حمایت توسعه‌ای شهرک‌های صنعتی شد و گفت: بخش زیادی از شهرک‌های صنعتی استان در حال فعالیت هستند و وظایف حاکمیتی در این زمینه باید تقویت شود.

عسگری ادامه داد: شهرک‌های صنعتی مجموعه‌های درآمد ـ هزینه‌ای است و در طول سال‌های گذشته با وجود قوانین مناسب و موثر نیازمند حمایت بیشتر هستیم.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: 43 شهرک صنعتی در استان فعال هستند و در زمینه برق‌رسانی به شهرک‌های صنعتی خودمان نیز وارد کار شدیم و با توجه به شفاف شدن مدیریت‌ها و زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی می‌توان حمایت‌های بیشتری انجام داد و زمینه گازرسانی به شهرک‌های باقی مانده را انجام داد.

وی تصریح کرد: در زمینه خدمات زیرساختی آب، برق و گاز باید خدمات و حمایت‌های موثرتری صورت گیرد و به صورت عملیاتی در برنامه ششم به تامین زیرساختی اقدام کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.