مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به ضرورت خدمات پس از فروش گفت: تأمین انتظارات مشتری و تکرار خرید از جمله مزایای خدمات پس از فروش به نحو صحیح است.

شاغلان ماهر درآمد مکفی دارند

به گزارش قدس آنلاین،حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با تسنیم،با اشاره به اینکه نیروی ماهر و کارآمد دارای درآمد مکفی هستند گفت: استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا، ابداع و ایجاد روش‌های بهینه در امر تعمیرات، بازخورد کامل و مستقیم نقطه نظرات مشتریان در سیاست ها و روش های اجرایی امور تولیدکنندگان، پرسنل مجرب آموزش دیده و کاملاً حرفه ای و همینطور داشتن بهترین شبکه خدماتی در سطح کشور از نقاط قوت است.

وی با بیان اینکه خدمات پس از فروش باعث تأمین انتظارات مشتری و تکرار خرید می شود گفت:در راستای تفاهم نامه ای که با اتحادیه تولید کنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع و لباسشویی و قطعات یدکی منعقد کردیم، افزایش بهره وری و توانمندسازی منابع انسانی و نیروی کار ماهر از اهداف این تفاهم نامه است.

 خانپور اظهار داشت:اعزام تکنسین های مهارتی به تمام نقاط تحت پوشش از خدمات ویژه به مشتریان و امتیاز مثبت رقابتی بین عرضه کنندگان کالا است. بر اساس این تفاهم نامه برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز اتحادیه از طریق نظرسنجی، همکاری در تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی، بررسی و تعیین صلاحیت مربیان، صدور گواهینامه مهارت پی از طی مراحل سنجش مهارت و ... از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران ارائه خواهد شد.

به گفته وی، همکاری در زمینه مطالعه، بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز نیروی کار شاغل در اتحادیه، همکاری در زمینه تهیه و تدوین استانداردهای آموزشی و سرفصل های تخصصی، اجرای دوره های جدید تخصصی مورد توافق، ثبت دوره های آموزشی مشترک از طریق پورتال سازمان و ... از تعهدات اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع و لباسشویی و قطعات یدکی مربوطه است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران  با تأکید بر لزوم توسعه فرهنگ کار و مهارت آموزی و فراهم نمودن بستر اشتغال پایدار، خواستار تعامل بیشتر صنایع تولیدی با آموزش فنی و حرفه ای در راستای ارتقاء جایگاه مشتری، توسعه فرهنگ مشتری مداری و در نهایت افزایش تولیدات ملی شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.