معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با بیان اینکه مردم از دو رقمی بودن تورم در رنج هستند، گفت: آرامش و ثبات نسبی در اقتصاد کشور باید فراهم شود، می‌طلبد بیش از این برای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام صورت گیرد.

مردم از تورم رنج می‌برند/ آرامش و ثبات نسبی در اقتصاد کشور فراهم شود
به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، شهیندخت مولاوردی ظهر امروز در شورای اداری استان که در سالن آمفی تئاتر استانداری آذربایجان غربی تشکیل شد، اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای تحقق یافتن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همت کنند.

وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری مفاهیم مربوط به اقتصاد مقاومتی را بارها مورد تاکید قرار داده‌اند، یادآوری کرد: این قبیل سیاست‌ها به هیچ عنوان منحصر در دوران تحریم‌های اقتصادی نبوده و همواره باید بر روی اجرای آنها تاکید شود.

این مسئول بر ضرورت مقام‌سازی اقتصاد کشور و همچنین خارج شدن از شرایط تک محصولی تاکید کرد، گفت: هم اکنون در نیمه راه تحقق چشم‌انداز 20 ساله کشورمان قرار گرفته‌ایم، پس برای تحقق اهداف بلند آن باید تلاش شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور با اظهار اینکه طبق چشم‌انداز 20 ساله باید به رشد اقتصادی 8 درصد دست پیدا کنیم، اضافه کرد: بنابراین برای تحقق یافتن این موضوع باید از ظرفیت‌های نهفته بین آحاد مردم اعم از زنان و مردان استفاده شود.

مولاوردی با بیان اینکه بانوان ضمن انجام وظایف و مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه می‌توانند در نقش مادری، همسری و فرزندی خود به بهترین شکل ایفای نقش کنند، گفت: زنان جامعه ما اغلب دارای تحصیلات عالی بوده و توانمند هستند.

این مسئول با بیان اینکه برای افزایش قدرت خرید مردم، کاهش رکود اقتصادی، آرامش و ثبات همه‌جانبه دولت گام برمی‌دارد، اضافه کرد: آرامش و ثبات نسبی در اقتصاد کشور باید فراهم شود، و می‌طلبد بیش از این برای رفع مشکلات اقتصادی اهتمام شود.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با بیان اینکه در ارتباط با تورم، کشور وضعیت قابل قبولی ندارد، یادآوری کرد: متاسفانه ایران در سراسر دنیا یکی از پنج کشوری است، که مردم آن از دو رقمی بودن تورم در رنج هستند.

وی حمایت از تولید بومی و صنایع داخلی، تلاش برای تحقق یافتن سیاست‌های تعریف شده در زمینه اقتصاد مقاومتی، دانش بنیان بودن، برون‌نگر و درون‌زا بودن اموری لازم و ضروری دانست، خاطرنشان کرد: مسئولان این موارد را باید مورد توجه قرار دهند.

مولاوردی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر در شرایط کنونی و به دنبال توسعه روابط با کشورهای خارجی باید راه را برای ورود تکنولوژی و دانش فنی بگشاییم، نباید این تصور ایجاد شود که کشور درب‌های خود را به سوی تولیدات و کالاهای خارجی گشوده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.